Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1238 ggr
puckosbumbi
0

Halvblod bytes?

Kollar om de finns intresse för att byta halvblodssto med gröna papper mot russ?

jag har:

en riktig läromästare eller varför inte avelssto? Wanda (SWB), halvblodssto med gröna papper född 92. fux med vita tecken, har trevlig stam (E:Trofé U: Marina) och hade föl senast 08, vilket hon trivs med. stoavgiften betald för i år. 165 cm i manken, har pass, är vaccinerad och kommer att få tänderna slipade nästa vecka.

hon är välriden, utildad Lb hoppning och Lb dressyr, kan även grunderna i western ( kan ridas med enbart halsring). Det är ett sto som kan ridas av så gott som alla ( rids idag av 10 årig flicka samt helt oskolad 30 årig man) och gör allt för att vara ryttaren till lags.

I skogen är hon pigg och frammåt, aldrig svår att hålla men hon tycker att de är kul att få röra på sig, på ridbanan går hon in för att arbeta.

trevlig i all hantering, går barfota trots ljusa hovar. lätt att lasta, klippa, verka, spola osv. hon är inte igång i dagsläget. hon finns i småland, ca 3 mil utanför växjö.

jag söker:

russ mellan 3-10 år, gärna inkörd, kön ej av betydelse. gärna lite större då jag gärna startar i monté i framtiden. är öppen för förslag!

skicka ett pm här eller maila till puckosbumbi@hotmail.com

puckosbumbi
0

putt!

MagganS-B
0

Har du inga bilder?

PROS
0

hej! har du bilder på stoet? vad ær det før stampå føl?bilder på føl/unghæst efter detta sto,

Miica
0

Hejsan! Jag är bästa vän med Joanna!
Här är en länk till hennes stam. Bilden som är med på Wanda är joannas lillasyster som rider hästen utan problem!

http://www.blup.se/sv-SE/horses/94391-wanda-swb

Dianaross
0

Jag har mailat!

puckosbumbi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer ett par bilder ifrån förra sommaren, har inga nyare tyvär.

puckosbumbi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild till

puckosbumbi
0

Hon säljs ej med föl och är ej dräktig, stoavgiften är dock betald så de går fint att betäcka henne. har köpt rätten till att betäcka med en skäckhingst med gråa papper i år som kan köpas med vid intresse.  bilder på fölen finns om ni kollar på hennes avkommor på länken som marica var snäll och la in tidigare i tråden.

full utrustning finns.