Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 1052 ggr
proppenpropp
0

Elitloppet?

Är det nån som hade tänkt att anmält till elitloppet för kat B ?Skrattande

Millaaann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske kanske inte :)

Tyfon
0

har tänkt det men får se hur han e när anmällan är

_JonnaRoos_
0

Jo millan skall det sa hon igår, passa er för henne x)

Tyfon
0

ska inte du anmäla då Jonna?

_JonnaRoos_
0

Jag? haha.. skall jag skena runt i 2 varv? nej tack:P han pallar inte ljudet, han var med en gång på rättvik när alla 6:or på våran skola fick tippa på en häst, Nattha blom hade sakt åt alla att tippa på mig och alla skrek, JONNA JONNA JONNA och pondus vart "cp" och bara galoppera, typ drog med mej.. (hade han fullt nerdövadx) sedan nästa dag i skolan fick jag höra HUR DÅLIG JAG VAR;) HAHA! det var ju åh ett minne:P

Tyfon
0

ok Varette då?

Tyfon
0

#1 då behöver inte Tyfon känna sig så mobbad om du också anmäler:P

linnrisedal
0

jag ska antagligen det, beror på hur hon känns vid anmälan. Och om jag få övertalat min mamma att åka de 50 milen - 1 väg.

fan_idole
0

#5 Tur att inte det hände på Bollnäs härom året. Då verkade han bli mest peppad av alla som hejade… Och som han gick!

wilson
0

förmodligen en anmälan från mig men har för lite poäng för dagen men man måste ju chansa, även om motståndet går fortare och bla bla bla om det så är det en enorm upplevelse att köra den dagen!Cool

johanna9
0

#1 vem ska du anmäla millan?

jag ska nog anmäla. om hon känns bra och fixat pengarna o poäng. hara bara 9200 ännu och 1100 poäng.

Millaaann
0

F-n Jonna, ja har inte alls sagt att jag ska anmäla…Rosalind isåfall men hon har liksom 19 900 kr på sig..troligt att hon ens kommer med :P…haha Nea då kan dom två umgås me varandra på elitloppet… x)

_JonnaRoos_
0

Men Milllan take it easy, du sa ju att du skulle vinna det? Haha:P

#6 Varette har för mkt pengar på sig :P

#9 Nu vet jag inte riktigt vad du mena men vare när han slog iva roll och sänkte sitt rekord med över 10 sekunder:) ? Från 2.08 till 1.56 :P jah då var han fin:D

Millaaann
0

Hahah nää Jonna d va du som hotade mej o tvingade mig att anmäla :P..Klart jag ska vinna om hon ska vara me..:)..Mohahah

_JonnaRoos_
0

Haha du tror? Pondus kommer slå er i sömnen:D haha! Dom har nästan lika rekord och du står 40 på mig, MOHAHAHA

Tyfon
0

Tyfon vinner över både Pondus å Rosalind:P

_JonnaRoos_
0

iaf före mig eftersom jag inte skall ditx)

Millaaann
0

O mej me för ja ska inte heller dit…eller joo fast utan häst..ska va stallskötare åt Mia :)

Liiiiiiinn
0

#18 camilla de ska ja va :P mohaha

_JonnaRoos_
0

haha millan var i stallet och fixa du:P själv skall jag vara hästskötare  hahahahahahahahahaha…

Millaaann
0

Okii linn du får va stallskötare så e ja hästskötare..va d nu e för skillnad x)

_JonnaRoos_
0

STOOOOOR SKILLNAD:D

Millaaann
0

Daahh..Petjonna!

_JonnaRoos_
0

MOHAHA skit millan

Liiiiiiinn
0

#21 ahha millan du får vara chaufför :D jag sköter hästen o mia kör! :P hhihi…så tar vi penagrna me ;)

Millaaann
0

HAHAH Yeaahh så gör vi :D Jag tar mest..eftersom jag kör ;)

NatthaBlom
0

Ja jag ska anmäla båda mina:P eller hur jonna X)….. vadåå det va intre bara jag som trodde att du skulle vinna;P hahaha

Millaaann
0
_JonnaRoos_
0

#27 Nej jag vet, han borde ju vunnit om inte han blitt galen:P haha:D

Ylva_Sundbyholm
0

ja kommer att anmäla ut någon utav mina, den med mest poäng.. kanske att ja anmäler ut båda om dom har poäng.. och att någon annan får köra den ena..

NatthaBlom
0

Haha japp precis jonnaX)