Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 516 ggr
evelinaandriainen
0

eskilstuna 6/4

vilka ska anmäla till påsksmällen på eskilstuna??Räcka ut tungan

Boode
0

jag

Tyfon
0

vad är det för propp?

Boode
0

kat. B 6.000 - 20.000

2140m Voltstart tillägg 20m. vid vunna 8.000 kr. 40 m vid 12.000 kr. 60 m. vid 15.000

Tyfon
0

ok den hade ju passat min häst med det är lite långt till eskilstuna

Ylva_Sundbyholm
0

jag kommer att anmäla ut i det loppet.

Boode
0

#5 Cleo eller Paraisa ? *nyfiken

Ylva_Sundbyholm
0

Har inte bestämt det än, får se vem som känns bäst i träning. Men det lutar nog åt Paraisa. Cleo får nog vänta med att debutera tills det kommer en bättre propp.

Men vi får se ja kanske ändrar mig.

Colt
0

Jag gissar på Pajsan (A)

Ylva_Sundbyholm
0

haha vi får väl se Linnea om Cleo känns väldigt bra i träning kankse ja tar ut henne istället. Beror på om ja vill riskera att sänka rekordet…

piggybank
0

Funderar över att anmäla mina…

wilson
0

Kanske kommer Trofe att debutera i min regi om jag får någon att åka med för det är onekligen lite långt men en kanonpropp egentligen…. Ja ja vi får se- motståndet kanske blir för hårt!?! Men usch, jag orkarverkligen inte sitta och kolla statsistik över vilka som kan anmälas och mäta rekord osv, alla lopp måste köras i vilket fall!!!!:)

Ylva_Sundbyholm
0

Klart du ska komma till oss Malin :) Skulle vara jätte skoj!

wilson
0

#12 Kanske det… Ja det hade det helt klart varit!!!! Ta lite påskledigt och se om man lyckats med den där lille herren!!:)

_JonnaRoos_
0

Pondus står bara 20 och har gått 1.56 :P

Rebeca-johansson
0

Jag ska kanske anmäla mej och min häst i det loppet.

Millaaann
0

Haha ska anmäla linnet…hon står 40m på Pondus x)…njaee förresten, lite långt att åka för endast 600kr i förstapris ;)

NatthaBlom
0

ja jag för vell se det kanske blir färjestad… men jag vette fan.. tina får inte lägga på sig så mycket pengar inför elitloppet så vem vet…. och om jag inte fått tina startklar så tar jag vell mawe ist… men nu när jag o jonna tränar så lär hon vell gå rekord i första starten eller hur jonnaX) hahahha

_JonnaRoos_
0

Självklart Nattha, alla som tränar med mig får sina ponnier i toppform och sänker rekordet :D

NatthaBlom
0

Hahaha vilken tur det e alltså därför mawe gick så bra förra året men vilken tur där ser ni det e receptet på snabba ponnier.. träna me jonnaX) hahaha

ozzkan
0

#10 Vikken ponny eller båda?? Vem ska isåfall köra den andra??

piggybank
0

Kanske tar med båda, vet inte vilken jag kör själv men det lutar åt piggan, den andra körs av Markus SvedbergGlad