östersund 16 maj
Vilka har tänkt åka dit :D?
Propp tid osv :D?

Jag ska dit med Hagbard och starta i 2,09 proppen och 2,15 proppen :D
Han har record 2,05,0 :)

kanske cocos :) antingen östersund eller dannero dagen innan, beror på hur han går solänget.

justja, cocos har rekord 1,57,7 och det var den snabbaste propen. men vi får se om vi åker dit, har ju monte häst där då sara ville att jag skulle rida hennes, men har inte tacka ja än.

Okey :P

PUTTAR UPP :P

Jag ska troligtvis dit med Polenta, jag har iaf planer på det. Hon har gått 2.16, vet ej propp

PUTTAR, måste väll vara fler ;)

ingen som hade tänkt starta i monten?
själv funderar jag på att anmäla cocos dit, men ska in med han på banan på onsdag och rida han. hoppas han springer brraaaaa! :)
#8 Ja anmäl till montén, har du plats i bilen på onsdag så jag kan åka och kolla på han?:D

Jag ska dit med mina små busfrön :)

#10 Kul :D Om jag åker dit far förmodlien Swenton med oxå :)
Jag tror jag ska avstå östersund och åka med mina två till dannero dagen innan. proppen där passade båda och är lite långt att åka till östersund flera gånger om året :) laddar inför dubbeltravet istället :D

#11 Ska du kvala swenton då elr

#13 Emmy ska kvala han på solänget nu och sen så tänkte jag att om jag ha en kusk till östersund oxå så kan han kvala där, sen kan han starta :P Nu när de ändrat kval tiderna så har han nog inge problem att klarat :D han har inte sprungit saktare än den tiden iallafall :P

#13 jag kan kvala han i östersund

#15 Nice! :D

#8 Jo då, jag kommer nog att starta i montén med Garrilina. :)
Stenstugu Hawaii prop 6
Rekord 2.29.7

#20 kanske möts dåra :D Kommer antagligen anmäla Hagge till 2,15 men det bror på hur han gå på Solänget :P om han gå bra blir det 2,03 ^^
#21 okey ;D

#18 okej så roligt!:D tog in cocos på banan igår o red han i monte. han gick jätte bra! så sänker han sig inte på solänget så åker vi till östersund. :)

#18 Kul om han gillar montén :) Garrilina tycker ju det är roligare än sulkyloppen :p

#24 ja visst är det!:) tyvärr så gick ju loppet för fort på solänget så han sänkte sig till 1.56,1 men tror det blir östersund endå istället för dannero.
Har ångrat mig! Skippar dannero och åker till Östersund!
Hults defekt, rekord 2.04 ska ut i 2.15 loppet.
Pärloito, rekord 1.59 ska ut i 2.09 och 2.03! :)
Jag ska anmäla till 2.23 loppet tror jag det var. rek 2.21 :)

Skulle tro att Mikaela anmäler Kålmans Elektra till långsamloppet…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#25 Grattis! ok, då syns vi nog där :)

#30 det blev Dannero endå.
#31 Ja så vitt jag vet så har Knutten bara vunnit i monte på Östersund :) Hihi.. hoppas den nya ryttaren gör så att det fortsätter att hålla i sig.

#31 ussch så hemsk jag ser ut på bilden :/

Blir ingen start för mig på östersund
har nu anmält!
Hults Defekt prop 9 rekord 2.04
pärloito prop 10 och 11 rekord 1.59
#33 haha jag tycker ni såg ut som vinnare jag;D Ja, vi hoppas på det, han har ju en liten förmåga att bråka med Kim men jag har sagt åt han nu:P

#36 låter bra de! :) lycka till
#34 varför inte? :/

#38 Jag anmälde han till Dannero ist. hemma bana o så ska jag ändå ksk till boden vilket är ganska långt ^^ men de bror dock på om jag hittar en till häst att köra me annars bli de nog hemma då me :P