Gentlemannadagen!!
Är det någon som vet tider till dagen?
Värmningar och när loppen går?

10.45 går kat. A och 11.35 går kat.B. Trist tycker jag att loppen går så tidigt, men det är väl bara för att de vill få undan oss fortast möjligt…

Ja det är lite tråkigt faktiskt. Vet du när värmningarna är??

Det är provstarter bakom bilen för de stora 11.20, annars tror jag den är öppen även för oss från klockan 10.00. Vill dock inte svära på det, men förra året fick vi värma där från 10, bara vi inte störde.

Okej, tack för infon 
Då får vi åka tidigt

Jag hoppas på att få äta mycket glass och korv iallafall
Undra när de öppnar 
#6 Ha, ha, det är vi ju vana vid, din ätkompis kommer med
, hoppas det blir något över till Towa.

Haha kanon jag och Tessan är bäst på att tränga oss före
Verkligen tur vi har Towa med oss denna gången nu när vi är "lite" äldre, då är de lättare att förklara. Towa kan ju minst äta 6-7 glassar och en 5korvar utan problem..
Jag kommer vara där under både Russ & Shettis loppet och fota! Så jag kommer försöka få nån bild på alla, men inte alltid lägg när ni kommer i en klunga ;D

#8 Anne , det är ju för glassens skull jag kommer….Hoppas det nu är samma iår som för typ 10år sedan
. Ät nu inget innan så vi kan äta mycket glass.
LÄNGTAR SÅÅÅÅ…. till Torsdag!!!!!!

#10 Ja då tog vi en hel paket med typ 20st i, hahaahaha nej då jag har redan börjat fasta 

#11 20st…Jag tror det var närmare 40st. Jag åt ju 14 glassar och du 9. Sen bjöd vi ju bort en hel del oxå….
Kan tillägga att de var inte så stora….

Hahah du ska alltid vara värst ;)

Anne och Therése, ni vet väl att ni ska vara där tidigt, det är gratis godispåse till de 1000 första barnen, och där MÅSTE väl ni ingå! Eller?

VA??? är de?? Jag ska ta med mig Andreas barn oxå då så kan jag och Therese få riktigt många
Vilken tid öppnar dem då? mest så vi är där i tid vi kan ju alltid tränga oss om vi skulle komma försent men vi kan iallafall utgå ifrån att komma itid 
Tippa? :D
och om någon ska fota så får ni gärna fota mig,kör Alg,Åliva :)

Vinner gör Mirella 2aCarrabass 3a Hedda Flygare
#17 shettisloppet då? 

Hoppas såklart bara på en och de är Isak Med Bonnie