Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2009 ggr
fnut
0

täcken...

har 4 täcken som jag vill sälja fö 100 kr st kanske. sånna som jag har vunnit som bara ligger och blir dammiga.

har även en ridväst jag vill sälja. ca 200-300 kr kanske? inget fel på den. storlek child medium.

skriv om ni är intresserade :)

kan lägga upp bilder om någon är íntresserad

stallnysater
0

Färger och storlek på täckena?

Du har inga bilder?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

fnut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1. har inga bilder just nu. storlek 115:) det är inte fleace (stavning) utan det är sånna där tunna :P ett är vinrött med svart runt. ett är svart med blått runt. och ett är svart med blått runt och guldig text (bilden) . fast de är ju text på alla. altså vilken som har sponsrat dom för jag har ju vunnit dom och har tyvärr ingen användning för dem.

LLennartsson
0

#2. vad ska du ha för det täcket ?

Stall Bråna

marika-J
0

#2 det täcket tyckte jag var jäkligt snyggt Fanny! Flört

fnut
0

# 3 100 kr, men om det behövs betalas frakt så betalar inte jag det :P täckena finns i sundsvall :)

fnut
0

#4, jag vet :) men tyvärr gillar jag inte blått och jag harb alldeles för många täcken :D

DubbelE
0

vad kommer frakten gå på ca?

fnut
0

#7. det har jag tyvärr inte en aning om :P

JessicaOscarsson
0

hej :) har du inget som är svart med rött eller tvärtom?

fnut
0

nu ska jag förklara mig lite mera här :)

täcke1. vinrött, svart runt kanten och svart text. det står shiregården och något mer på det. 100 kr + ev. frakt.

täcke2. täcket som är på bilden i kommentar #2. svart med blåa kanter och guldig text. på det står det "gävles lilla pris". horsetack hästsport står det under. 100 kr + ev.frakt

täcke3. ett svart täcke med blått runt kanterna. vit text tror jag. på det står det "ruhts gardinbod och vegafinas lopp" (tror jag, inte helt säker). 100 kr + ev, frakt.

täcke4. blått med svart runt kanterna och vit text. på det står det "harmånger trädgårs lopp". 100 kr + ev. frakt.

alla täckena är i storlek 115, nytvättade när det skickas iväg och alla har bara varit på i segerdefileringar. den som är först att säga att den vill köpa täcket blir det. skriver här om något täcke blir sålt!

bilden är på täcke4

/fanny söderberg

fnut
0

putt, har även en mobil till salu om någon undrar :d

stallnysater
0

Är intresserad av täcke 2 (eller 3) och täcke 4…
Kan du kolla vad frakten skulle bli för 2 täcken?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

aamaandaahh
0

tänkte bara använda blått på Cocos nu för tiden, köper kanske ditt '' gävles lilla pris'' täcke ! :D

[sbergmark]
0

är intresserad av täcket på #2 . Finns de kvar ?

fnut
0

# 14. på sätt och vis. det var en tjej som ville ha det men jag vet inte säkert, ska kolla upp det först :D

fnut
0

täcke3

dåliga bilder,

fnut
0

täcke1

aamaandaahh
0

Haru täcken i stallet? isf kan jag väl testa ett av dom på Cocos om det är okej ? :)

aamaandaahh
0

Haru täcken i stallet? isf kan jag väl testa ett av dom på Cocos om det är okej ? :)

fnut
0

täcke två är nu så gott som sålt.. om det skulle bli ändringar så skriver jag det här.

fnut
0

# 19. ligger i fikarummet. men marika tror jag ska köpa "gävle lilla pris" täcket.. och sen är det ju två till som är svart blåa. men testa du :)

aamaandaahh
0

okej, :) men är bara intresserad av gävles lilla pris täcket. det var ju snyggast ;)

aamaandaahh
0

okej, :) men är bara intresserad av gävles lilla pris täcket. det var ju snyggast ;)

fnut
0

täcke1. ingen som är intresserad,

täcke2. marika-J.

täcke3. # 12. är du intresserad?

täcke4. rebeccanisse

alltså är täcke 2 och 4 "bortlovade" men inget är än så länge helt klart med köp.

fnut
0

nu har jag pratat med en som har lite koll på det där med frakt och sånt och hon sa att frakten blir max 50kr

marika-J
0

#23 köp det du om du vill!

Kom på mig själv nu att jag har en hel del vinnartäcken själv och ett med samma färg längst in i lådan!Skäms haha men snyggt var det :)

fnut
0

okej täcke två blir ditt amanda :D

Karsk
0

#27 jätte fina täcken :)

LLennartsson
0

Jag är sugen på #2. an .. är den kvar ?

Stall Bråna

fnut
0

#29. amanda ska kolla om hon vill ha det, så kanske..

aamaandaahh
0

du får pengar imrn för täcket :)

fnut
0

#31 kanon:)

aamaandaahh
0

Cocos var superfin i sitt nya täcke :)

fnut
0

kanon :D

[Camillasj]
0

hej er foto 1 solgt er meget intra og betaler du det for at få det sendt ?