täcken...
har 4 täcken som jag vill sälja fö 100 kr st kanske. sånna som jag har vunnit som bara ligger och blir dammiga.
har även en ridväst jag vill sälja. ca 200-300 kr kanske? inget fel på den. storlek child medium.
skriv om ni är intresserade :)
kan lägga upp bilder om någon är íntresserad
Färger och storlek på täckena?
Du har inga bilder?
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
#1. har inga bilder just nu. storlek 115:) det är inte fleace (stavning) utan det är sånna där tunna :P ett är vinrött med svart runt. ett är svart med blått runt. och ett är svart med blått runt och guldig text (bilden) . fast de är ju text på alla. altså vilken som har sponsrat dom för jag har ju vunnit dom och har tyvärr ingen användning för dem.
#2. vad ska du ha för det täcket ?
Stall Bråna
#2 det täcket tyckte jag var jäkligt snyggt Fanny! 
# 3 100 kr, men om det behövs betalas frakt så betalar inte jag det :P täckena finns i sundsvall :)
#4, jag vet :) men tyvärr gillar jag inte blått och jag harb alldeles för många täcken :D

vad kommer frakten gå på ca?
#7. det har jag tyvärr inte en aning om :P

hej :) har du inget som är svart med rött eller tvärtom?
nu ska jag förklara mig lite mera här :)
täcke1. vinrött, svart runt kanten och svart text. det står shiregården och något mer på det. 100 kr + ev. frakt.
täcke2. täcket som är på bilden i kommentar #2. svart med blåa kanter och guldig text. på det står det "gävles lilla pris". horsetack hästsport står det under. 100 kr + ev.frakt
täcke3. ett svart täcke med blått runt kanterna. vit text tror jag. på det står det "ruhts gardinbod och vegafinas lopp" (tror jag, inte helt säker). 100 kr + ev, frakt.
täcke4. blått med svart runt kanterna och vit text. på det står det "harmånger trädgårs lopp". 100 kr + ev. frakt.
alla täckena är i storlek 115, nytvättade när det skickas iväg och alla har bara varit på i segerdefileringar. den som är först att säga att den vill köpa täcket blir det. skriver här om något täcke blir sålt!
bilden är på täcke4
/fanny söderberg
putt, har även en mobil till salu om någon undrar :d
Är intresserad av täcke 2 (eller 3) och täcke 4…
Kan du kolla vad frakten skulle bli för 2 täcken?
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

tänkte bara använda blått på Cocos nu för tiden, köper kanske ditt '' gävles lilla pris'' täcke ! :D
är intresserad av täcket på #2 . Finns de kvar ?
# 14. på sätt och vis. det var en tjej som ville ha det men jag vet inte säkert, ska kolla upp det först :D

Haru täcken i stallet? isf kan jag väl testa ett av dom på Cocos om det är okej ? :)

Haru täcken i stallet? isf kan jag väl testa ett av dom på Cocos om det är okej ? :)
täcke två är nu så gott som sålt.. om det skulle bli ändringar så skriver jag det här.
# 19. ligger i fikarummet. men marika tror jag ska köpa "gävle lilla pris" täcket.. och sen är det ju två till som är svart blåa. men testa du :)

okej, :) men är bara intresserad av gävles lilla pris täcket. det var ju snyggast ;)

okej, :) men är bara intresserad av gävles lilla pris täcket. det var ju snyggast ;)
täcke1. ingen som är intresserad,
täcke2. marika-J.
täcke3. # 12. är du intresserad?
täcke4. rebeccanisse
alltså är täcke 2 och 4 "bortlovade" men inget är än så länge helt klart med köp.
nu har jag pratat med en som har lite koll på det där med frakt och sånt och hon sa att frakten blir max 50kr
#23 köp det du om du vill!
Kom på mig själv nu att jag har en hel del vinnartäcken själv och ett med samma färg längst in i lådan!
haha men snyggt var det :)
okej täcke två blir ditt amanda :D
#27 jätte fina täcken :)
Jag är sugen på #2. an .. är den kvar ?
Stall Bråna
#29. amanda ska kolla om hon vill ha det, så kanske..

du får pengar imrn för täcket :)
#31 kanon:)

Cocos var superfin i sitt nya täcke :)
kanon :D
hej er foto 1 solgt er meget intra og betaler du det for at få det sendt ?