Startlistor solvalla
Lägg gärna in listorna här när dom kommer :)

Putt :)
Det finna inga på kanal75 än
Vi väntar med spänning
#3 Till skillnad från Eskilstuna blir det startbil på Valla! Bara så att ni vet.
#4 Bra
#4 Tackar
#5 Här kommer det också att gå undan !
Ryktas om att det blir ett riktigt fint lopp!
Kul, men borde inte listorna komma snart då? 
väntar med spänning på listorna 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
inga listor än?
Här kommer listorna, preliminära från Kanal 75.
Hoppas på bra väder..
har en liten fråga, min ponny vann i söndags 600 kr men i startlistan står det att det bara var 450 samt att den totala prissumman är fel?? är det något jag ska ringa och påpeka eller rättas det till de riktiga startlistorna? det gäller pozzi nr 4 i lopp 9

Nån som vill tippa? 
Jag saknar en häst i lopp 12!
hoppas att det bara är för att detta inte är det korrekta listorna och förresten, vart är montéloppet? blev inte det av?
Annars tycker jag att Elitloppstestet ser mkt intressant ut, fina hästar!

#14 Kan väll vänta med att tippa, det här är ju bara preliminära listor.
Har en fråga, blev inte propp 7 (?) 2.32 av? :)
#13 ja gör det, har för mig att när listorna blivit officiella så är det försent och man blir tvångstruken..ring nån på Sth klubben på en gång och se om de kan ändra..
Anna Manberger, www.stuterila.se

fina lopp blev det =) synd bara att man fick loppen efter varandra när man har samma sele och sulky på hästarna "/ men det löser sig nog!

Lite kort om tid mellan lopp 9 och 11 då vår häst ska ut i båda dem loppen och det måste vara 1 timme mellan starterna………
Jodå, spännande lär det kunna bli. Synd att montén inte blev av. Denna klass med ponnysar får sällan montéproppar som är bra. Denna gång var det en bra montéprop.
Nu hoppas jag att Solvallaklubben inte bara beställt startbil till på lördag utan även sol står på önskelistan. 
jo hoppas de inte är riktigt i lopp 12.. anmälde flash dit men det är ju inte ens fullt lopp där 

#21, har du skickat in vacc- och mätintyg och betalat allt?? Brukar vara sånt som spökar, ring och kolla direkt så kanske det går att fixa!
Discopärlan är med i lopp 6 och 8 det är ju bara ett lopp emellan….
och så ska ju jag köra ett av loppen.. Det har blivit lite fel för min dell.
#23 har för mig att de brukar reda upp sig i de riktiga listorna.. de e ju bara preliminära listor. har för mig att det har varit liknande för mig, men att de var annorlunda i listorna från sptf senare
blev inte 2.32 loppet av eller ?? är det någon som vet??
#13 Kontakta förbundet, SPTF om korrigering i systemet.
#25 Prop 7 2.32,0 & Montéloppet är inställda pga för få anmälda ekipage!
#18 Tyvärr så blir det så ibland. Vi gör nästan allt för att tillgodose allas behov. Men tyvärr går inte det alltid. Men be ekipagekontrollanten om lite extra tid eller att få sen defileringen så ordnar det sig.
#23 Vi kommer att lägga en paus och ett Kval efter lopp 6 och 9
#20 Vi har beställt allt man kan önska sig en sån här dag. Startbil, Sol, Prepptraktor som är på hugget och god korv i fiket.
#21 Ring mig!
Vi hoppas att alla ser fram emot en riktigt härlig tävlingsdag och att den blir så bra som vi hoppas!
Välkomna!
/Martin Orrebrink
Vice Tävlingsansvarig, SPTS

#26 Martin, glöm inte ändra infon som ligger på SPTF´s tävlingssida - där står det att båda kvalen kommer att gå efter lopp 11… Förresten, tänker ni köra provstart bakom bilen kl 11.30 som det står där?
Hej Jennie
Det är redan ändrat, men webbmastern på SPTF måste få ha kväll med sin familj också! Vi får inte glömma att allt inom ponnytravet är på ideel basis och alla gör detta på sina fritider!
Men det stämmer att det blir provstarter bakom bilen kl 11.30
Ses på lördag

#26 det blir nog jätte bra! ser fram emot en super dag på valla :)

#28 Ja vad bra att ni skickat in om att det ska ändras, för det är inte gjort ännu. Jag vet att det är på ideell basis, men förbundet själva skapar sig merarbete genom att alla klubbar måste skicka in tävlingsinfo till SPTF´s hemsida, istället för att bara låta den komma ut på sina egna… Då vet jag om provstarten.
#26 okej det var synd :(
lycka till alla som ska starta. själv så vart mitt lopp inte av :(
Det blir fina lopp på Valla och har ni då ordnat med både startbil och sol så skall det bli kul att komma
Dom lovar ju kalasväder till helgen så det är bara att hålla tummarna för att banan får ha själ för sitt namn (annars döper vi om den till regnvalla ;)
Själv hade man gärna vart på plats och för en gång skull bara fått TITTA på fina ponnysar och lopp och självklart fotat! men det det kommer väl fler tåg!
Vi har tagit ett beslut om att senarelägga första start till kl 12.30
Allt för att de långväga ska ha chansen att hinna till Solvalla i tid! Så notera att vi startar kl 12.30 istället för 12.00
Ses på lördag! Solen kommer att skina på oss!
//Martin Orrebrink, SPTS

Äntligen kommer Tuffing ut
detta loppet hade jag verkligen velat se .

så första start går halv ett? eller har ja missförstått? :)
Det finns ett PM med information på klubbens hemsida.

#34 synd att man har morgonfodring i stallet då annars hade det varit skönt med sovmorgon!

Verkligen fina elitloppstester!! Ska bli roligt att se vad Tuffing kan mot stora delar av eliten!!
Första start är 12.30, men info finns på www.spts.nu
Dessutom så vill vi informera om att L&L Trot, travshopen inte kommer att vara öppen på lördag! Så alla ni som tänkt handla, kan tänka om! Gör det innan ni kommer till Solvalla!
Ses på lördag, välkomna!

Är det ngn som vet om loppen kommer att filmas och visas live?

Loppen kommer att filmas men inte visas live. De läggs upp i lopparkivet en stund efter att hästarna gått i mål i respektive lopp.
http://foto-mike.com/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=0
#42 Tack för den servicen. Det är roligt för oss som sitter hemma och biter på naglarna.

#42 ja de är toppen att kunna se loppen när man inte kan vara där!! :D De enda man önskar skulle finnas är resultatlistor oxå! :)