Startlista Tomelilla 22/5
Här kan ni väl lägga in startlistorna. :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
varför tar det sån lång tid?! :O
För att ca7st inte har skickat in alla grejjerna tror jag hon sa. Dom kommer ca. mellan 2-3 Sa hon:)
Okeej, men då tycker jag att dom nt ska få tävla!! har man nt skicvkat in papper så ska man nt få tävla! :S

precis exakt dom har haft sen okt på sig

ursäkta* till april iallfall, då kunde man haft det inne.. tragiskt det ska vara likadant som förra tävlingsdagen
#3 o #4, Tjejer, nu vet vi ju inte vf alla inte hade sina papper iordning, kanske någon nybörjare som har missat nåt, eller någon som har köpt ny ponny o inte hunnit ordna med det, finns ju många orsaker, man kan ju faktiskt ha gjort nåt fel o DÅ kan jag garantera er att man blir glad om man får en möjlighet att fixa till misstaget ! Istället för att få ett besked; sorry, du får inte starta !!Det kan hända er oxå ! Spelar väl inte så stor roll om ni får läsa startlistan på fm el på em ??!! Huvudsaken är väl att alla som VILL vara med får en möjlighet att vara med !!
Stort TACK till alla ute i landet som lägger ner mkt möda o stort besvär på att ta emot anmälningar !!!
#6 HEJA Carina!!

#6 klart tycker jag också att carina gör ett fruktansvärt bra jobb, handlar inte om det. Mest att man har haft så mycket tid på sig. och att det var likadant sist vid första start, då tyckte jag det var en sak.

#8 Men som sagt så vet man inte varför :) För min del så fick jag problem för att dem jag hade lämnat papperna till inte hade lagt in det korrekt, sedan hade inte papperna komme fram för telia hade strula i kramfors 2 dagar och det visste inte jag…:/ Så en chans tycker jag de ska få :)

#6 Tänk va' mycke' roligare det ändå var förr…
Då var det inte blodigt allvar, hade det inte registrerats kunde man ta med kvitto på att allt var betalt och visa mätintyg och vaccinationsintyg i inskrivningen. Inte en massa tjafs och missunsamhet. Det är väl roligare om det är fler i loppen eller???

Startlistorna ligger nu ute på SPTF :D// Selina
Oj, vad Ni hade skrivit om mej då. Ja, jag kämpar på och det är verkligen som den andra Carina skriver. Några är nya och några vaccinerar och är duktiga men glömmer att vaccineringen skall vidare. Jag har inte hjärta att bara vara tuff och stryka, de uppskattar faktiskt att jag försöker få till det. Men vet Ni vad, nu äntligen skall Ni få listorna. Mvh Carina
#12.. Neej jag mena inte att skälla på dej Carina, men asså dom har haft länge på sej att skicka in papper m.m. Så du gör ett jättebra jobb!
# 13 Vaddå lång tid på sig?? Det ska skickas in ett nytt vaccinationsintyg vid varje ny vaccination. En del har vaccinationerna utspridda under året. Har du skickat in i oktober förra året och din årliga vaccination t.ex ligger i maj så ska ett nytt intyg in till SPTF.
Varför kan man inte gå in på startlistorna på Stpf?! :s
Kan någon lägga in dom här??