Travfamilj?
Hejhej =)
verkar som om att alla här har förutom russ och shettisar även stora travare? undrar bara vilka det är som har föräldrar som också håller på med trav? :)
//Mickan

Min pappa håller också på med trav. Han och min store bror har gått i hop med två kompisar och köpt en häst som är 2år i år =) Quito Bay heter han, verkar lovande =)
Även släkt med Sören Nordin, den ni ;)

Min pappa har kört själv en gång i tiden, men gör inte längre. Sen har han ägt lite hästar och så. Nu är han bara gotlands största staketkusk :)! Haha! Min mamma kör ännu litegranna. Hjälper till med varmbloden i stallet och kör mina ponnyer med. Så man kan säga att jag har en häst intresserad familj :)!

Vi har två varmblod en fyraåring och en 7 åring
4 åringen är mest lovande :D

varken mamma eller pappa har hållt på med trav innan jag började med ponny . Och inge varmblod finns här heller , men det kommer ;)

Min mamma körde ett par travlopp i slutet av 70-talet och vann ett lopp, 1978. Min pappa halkade in på det här med trav på ett bananskal när han blev ihop med mamma. De flyttade till Sverige 1985, och de skulle först bedriva ett stuteri, men så vart det inte, de ändrade sig i sista sekund och inriktade sig på tävlandet och tränandet istället. Köpte gården 1990, och på den vägen är det.:)

varken mamma eller pappa håller på med hästar. Pappa är väl intresserad men mamma är snarare rädd för hästar..

pappa har fått upp travare å tränat på en liten skala i över 30 år men mamma håller inte på med travet hon hade en häst en gång

mina förälldrar är inte intresserade av hästar. Pappa var mest med på tävling när ja inte hade körkort. min mamma blev lite intresserade av ponnytrav när jag började och har varit kassör i Tomelilla. Själv har jag ett varmblod. Royal Pampero. Han är ingen lysande stjärna än så länge, men skam den som ger sig……

Mina föräldrar håller inte på med trav. De höll inte ens på med hästar innan jag föddes. Sen när jag var 15 år började mamma intressera sig för hästar och köpte sedan en gård. Hon behöll sedan 2 hästar när jag flyttade hemifrån. Tyvärr blev min syster allergisk sen, så nu går en av hästarna hos mig och den andra är såld.
Däremot håller jag och min sambo på med hästar, vilket resulterat i att barnen (hans) också håller på med hästar. :-) Vi har shetland, russ, ridponny och varmblod.

Min mamma har hållt på med trav sen i sommras då hon sålde den sista stora hästen " Black Celebration "

Pappa har just nu 1 stortravare, men hade som mest 12 st. Han e amatörtränare.

Jag är den enda som sysslar med trav i min familj… Och vi är 8 pers? Min lillasyster höll på med hästar förrut, men hon har tappat intresset. Även mamma är hästintresserad, men hon gillar inte trav och hon är förbjuden att följa med mig på tävlingar!

#17 haha , schysst mot din stackars mamma :D
#18, haha, ända sen hon skällde ut mig inför en heeeel stallbacke och vi bråkade om min häst skulle få vatten eller inte så är jag less på henne ^^

#19 HAH! Vem vann bråket? :P
#20, jag X) En tant kom å skällde på mamma för att hon skällde på mig X) Sen höll hon sig på avstånd från mig resten av dan ^^

#21 Haha , låter som mej & mamma på trav ^^ Jag brukar va så arg så jag tårarna sprutar xD
Pappa och mamma har väl alltid gillat hästar tror jag. Båda red när de var mindre, sen gled pappa in på travet när han blev äldre. Sen köpte de en 1åring tillsammans när de köpte huset vi bor i idag, sen har de fött upp fem på stoet de köpte (som vi har kvar) fyra av avkommorna har vi kvar (en dog som 3åring) så mamma och pappa gillar hästar, ja.. ;)

Japp varmblod finns i stallet och hela familjen är intresserad av små & stortravet tom lillebror som skall ta licens nästa år..

Jag har haft varm- och kallblodiga travare men nu håller hela familjen, både vuxna och barn bara på med ponnytrav (även om vi vuxna inte får tävla).
Mina föräldrar är inte speciellt intresserade av hästar, inte mer än att dom kommer å tittar när jag tävlar ibland. Mamma var hästtjej när hon var ung men nu är hon lite skrajsig av sig!
Inte har jag något varmblod heller, kanske skaffar ett i framtiden vem vet?
Det är jag, mamma och pappa som håller på med hästar i min familj. Storebrorsan ser helst att dom är på macka, lillbrorsan har ridit förut och brukar hänga med på tävlingar ibland.. men direkt intresserad är han inte. Pappa är uppväxt i travfamilj med kallblod, farfar tävlar fortfarande. Mamma är mer åt ridningen.. men blir mer och mer intresserad av trav. pappa har ett varmblod och två kallblod.

Min syster och jag håller båda på med både stortrav och ponnytrav.
Pappa är delaktig i båda två han med, dock hjälper han bara till med träningen på russet. Tävlar gör han inte, men tränar och står för allt osv, det gör han.

Och min pappa har ett varmblod vid namn J.L.Comet samt en nordis E.Järvsöfaks vid namn Järbo Anna. Han kör sina hästar själv,men Anna har inte kommit till start ännu.