tippa mantorp 23/5
http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=a2a99f83-8469-4105-8516-dd831f7362e2
här kommer listorna till tävlingarna på mantorp nu till helgen.. tippa gärna! :D
lopp 1. här tror jag zorba vinner.. tvåa blir hedda flygare och trea tror jag nicke blir
lopp 3. ravenna ernst vinner.. tvåa blir mowgli trea grann!!
lopp 5. 1a thai tonic 2a farmens laser 3a dumle ess
lopp 6 1a smedens elita 2a brianna 3a vikas rondex
lopp 8 1a nicke 2a kronos 3a pozzi
lopp 10 1a vikas rondex 2a LOJSTAIRRBLOSS 3a ripadals gia
lopp 12 1a ravenna ernst 2a zorba 3a hedda flygare
lopp 14 1a skotts martini 2a smedens elita 2a farmens laser
lopp 16 1a ripadals cindy 2a valentino rossi 3a dalton
nicke 2 menade jag ju såklart… :P
är det ingen annan som vill tipppaa?

putt:)
Putt :)

kom igen och tippa nu
jag tippar imon ;)
Lopp 1: 9-4-7
Lopp 2: 5-3-4
Lopp 3: 1-2-4
Lopp 4: 9-7-5
Lopp 5: 1-6-7
Lopp 6: 10-2-3
Lopp 7: 7-1-3
Lopp 8: Tippar inte Bella kör!
Lopp 9: Jag kör !!!
Lopp 10: 4-10-1
Lopp 11: 7-3-1
Lopp 12: 5-7-8
Lopp 13: 3-5-6
Lopp 14: 9-10-11
Lopp 15: Jag kör !!!
Lopp 16: Bella kör !!!
Lopp 1, Hedda Flygare - Nicke II - Valentino Rossi
Lopp 2, Flingan - Paulina II - Vivaldi
Lopp 3, Ravenna Ernst - Mogwli - Grann
Lopp 4, Mad Max - Nallebo Sir - Emmeros Chansa
Lopp 5, Dumle Ess - Winner - Hults Zenito
Lopp 6, Vikas Rondex - Kruton - Amoretto
Lopp 7, Wild August - Pegasus II - Flipper
Lopp 8, Kro´nos - Pozzi - Nicke II
Lopp 9, Nallebo Sir - Tuffs - Lill Lucky
Lopp 10, Fanjor - Merlin Rapid - Winner
Lopp 11, Emmeros Dansa - Jasmina - Ozzian
Lopp 12, Hedda Flygare - Ravenna Ernst - Kro´nos
Lopp 13, Mad Max - Emmeros Bonnie - Wild August
Lopp 14, Skotts Martini - Smedens Elita - Super Ted
Lopp 15, Månstorps Joker - Emmeros Etolie - Zingo
Lopp 16, Dalton - Turbo B - Valentino Rossi
Lycka till Alla :)

putt!!!

Ni "puttare" varför tippar ni inte själva?
Jag tippar på annat ställe än här ;) lista ut vart jag tippar om ni kan ;)
#1o, i programmet kanske? ;)
Eftersom jag inte kan sova än så ger jag mej på russloppen!
Lopp 1
Dagens första lopp är ett för russ med rekord mellan 2.10-1.50, russerien. Här startar jag själv med Hults Plexus, men på förhand ser jag ingen platschans, därav tippar jag även detta. Det är ett par stycken som gör årsdebut här, och dessa är förstås svårt att veta var de står. Två som jag tror snabbt är framme och strider om positioner är Nicke II och Marianne, som båda gick rekordtider senast. Håller sej Romans på benen tror jag dock han hon kan bli svår att hinna ikapp. från tillägg kommer även Hedda Flygare och Zorba.Det blir tuff strid om platserna!
Nicke II - Hedda Flygare - Marianne
Lopp 3
Snabbloppet för russen. Ravenna Ernst kvalade på en mkt fin tid och jag tror hon leder från start till mål, enkelt! Lite tuffare blir det om andraplatsen. Celtic gick rekord i årsdebuten, visserligen bakom bilen, men tiderna att springa fort finns där nu. Bakifrån jagar främst Grann, som jag tror är det främst hotet, då jag tyckt mej höra att han känts fin i träning.
Ravenna Ernst - Grann - Celtic
Lopp 5
Här har vi finstammade Thai Tonic på första volten som årsdebuterar, vilket gör henne lite svårbedömd. Jag tyckte dock att hon var så pass fin förra året att jag tror hon har tagit ett stort steg framåt under vintern. Från 20, resoektive 40 meters tillägg hittar vi Hults Zenito, Dumle Ess och Winner som alla har gått rekord i år och det kommer bli en rejält tajt om platserna. Allra längst bak i fältet hittar vi även Fiffilura som gått rekord i år, men med två diskningar på rad körs det kanske på säkerhet. Men jag tror att det blir som i föregående lopp, samma ledare från start till mål, Thai Tonic i detta fall. Det blir riktigt tufft där bakom!
Thai Tonic - Dumle Ess - Wilda Amanda
Lopp 6
Liksom i föregående lopp tror jag att nr 1, som nu är Smedens Elita, kommer dra undan i täten, bara hon håller sej på benen. Hon står riktigt bra inne med tanke på kvaltiden. Blir svårslagen felfri. Närmast följer Candys Surprice och längre bak hittar vi en fin 3åring, Brianna. Vikas Rondex vann på nytt rekord senast, och där är nog inte heller botten nådd! Kan bli jämnt om platserna även här.
Smedens Elita - Vikas Rondex - Brianna
Lopp 8
Mitt andra lopp med Plexus, men även detta lopp tror jag blir för tufft för att vara till våran fördel. Carmilla är jämn och säker och gör alltid bra lopp. I årsdebuten vann hon på nytt rekord utan galopper, så jag tror hon går mot en säker seger. Även i detta lopp deltar Nicke II och Marianne och dessa båda kommer återigen vara med där framme och fajtas. Muztang gjorde bra ifrån sej i årsdebuten och han kommer inte vara långt från pallen. Längst bak hittar vi dessutom hemmaekipagen Kro'nos och Pozzi som går sina tider. Det blir kamp ända in i mål!
Carmilla - Kro'nos - Nicke II
Lopp 10
Här står Vikas Rondex riktigt bra till och han kommer genast ta hand om täten. Närmast bakom kommer Lojstairrbloss upp, bara han har lämnat galoppskorna hemma. Snabbt nerifrån kön kommer Julius-Russ som kommer med två raka segrar i bagaget. Längst bak i fältet hittar vi Merlin Rapid som verkligen tänt till under vintern och gjorde en rejäl rekordsänking i årsdebuten, men är de lite långt fram?
Vikas Rondex - Julius-Russ - Lojstairrbloss
Nej, nu orkar jag inte mer ikväll. Kanske återkommer!
Heja STUTERI SKOTT
#11 Kanske det ;)

Är det någon som vet hur lång tid det är mellan loppen?
Heja Moa med Flipper och Ripadals Gia!!! kör så det ryker!!!, som du brukar göra på träning hemma
, jag tippar inte, men hoppas av hela mitt hjärta, att det går hela vägen för denna nya och mkt duktiga kusk!!!
Tack Emma-gumman att du följer med & hjälper till, det gjorde Moa för oss förra säsongen, det är sann klubbanda!!! Ring mamma omg. på jobbet, efter Flippers lopp!!
Heja Marika/Grann & Dumle!
#15 19 minuter :)
#18 Då kommer det bli en låååååååååång dag.
Du menade inte 10 minuter??
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Man har nog ca 10 min på sej att värma, men från det att ett lopp går i mål tills det att nästa säger kör är det ca 20 min. Köra lopp var 10e minut blir svårt att uppnå med 6 lopp i timmen :)

Några resultat?