Dubbeltravet i Öst..
Ska du till östersund på dubbeltravet 07 ?
ABSOLUT!!!!
Världens roligaste helg ju!!
Vann ett lopp under dubbeltravet där nu i år - lopp 5 på söndan med min älskling :)

Häärligt :D
då ses vi då :D<3
absolut :)

Självklart, så mysigt att vara där och hästarna tycker också att det är super skojj :D

får se.. men blir antagligen -08 om det blir något då..

kanske.. det är svårt och vara där när vi har fyra andra hästar här hemma som ska ha mat fyra ggr. om dagen och in och ut ur hagen.. :P

Jag tror det :)

Heh .. ja jag hoppas också att jag ska dit :D Men vi får se vad som händer :)
Var ju första gången jag var där i år :P Men helt klart skitkul vare :D Hoho :D Längtar som fan :)
Självklart att vi ska :D det är skit kul där :D ..

Om loppen passar, varette kom bara med i ett lopp förra året, så jag tog bort henne från det andra! Men om det passar så SJÄLVKLART! det är ju as kul där:)

Ja kanske det, men det är lite väl låååååååångt! Gotland-Östersund tar en stund med transport, men vem vet om loppen passar och man får ut ett gäng så kanske…Man vet ju aldrig hur det ser ut till 2008!
Haha, vi har 130 mil tur och retur dit X)

Får se hur propparna ser ut. Varit där de två senaste åren men funderar på om vi skall ta dubbeltravet på Jägersro -07, kan vara trevligt med lite omväxling. Avståndet är ungefär detsamma.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Skulle varit jätte kul men jag har 73 mil dit :/ det känns lite väl långt.

Jag hoppas verkligen det! Är det roligaste tävlingen på hela året! Vi har ca 42 mil enkel resa…

japp det ska jag det få man inte missa.
Vi har 130 mil tur å retur - men allting e värt vartenda mil!

Skulle vilja de för hästarna springer alltisd så bra där=) ett helt annat klimat. men de e en bit att åka, tar ca 12 timmar från gotland…. hehe tävlade där med Dollami, tror de var 2000-2001. o då ick de otroligt bra för att varra första tävlingen med henne, satte faktiskt ett nytt rekord med henne då=)

lite långt för mej. men de blir dubbel travet på jägers :D

men jag vill åka till gotland.. skulle ha åkt dit i sommras men blev aldrig av.. men vi ska nog åka dit på en vanlig travdag.. kombinerat med semästern.

vi va på gotland iår. och jägers. tävlade ju själv i baggen så då fick man åjka dit. de va trevligt där.

Japp klart att man ska dit!! 07 kan jag ju ha med både Tina o Mawe då blire lite skojjigare!! Så himmla trevliga människor där!! Får hoppas på¨repris från iår Kevin O+Mawe= monte seger!:)

ååh shettis minnen ! =) Hattrick med Sjöängens Relis dubbeltravshelgen 2003 :D <3

Helt klart:D de är de roligaste på hela sommaren:D

Östersund äger;) Sommarens höjdpunkt inom travet
såå himla trevlig miljö..
Jag ska också dit :)
Det krävs en sak för att vi skall komma till Östersund på dubbeltravet. Och det är att Evert tar med sig sin damhoj och att det blir cykelrace ett varv på tid runt banan… Vilken klubb arrangerar f.ö. årets femkamp?
Det är Umeå som gör det!

ja vet inte om ja ska ner dit!?
mvh Marielle å Pinto
Evert e fan rolig :) hahah :D

Är det Bergsåkers Evert ni pratar om ? :P Nylander alltså .. :)
(Men jag tror att vi kommer:))