vi kommer inte :)

Jag ska nog anmäla Thai Tonic :)
Jag hade iaf tänkt o anmäla Hults Plexus. Hoppas på förbättring från mantorp senast.
Grann & Dumle Ess kommer
#3 Samma här, en förbättring vore fint.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
anmäler flashlight och conrad II :)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Calle Blir de iaf

Blir Åmål den 5e för vår del…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Åker till Åmål också:)

Jag kommer med Golf! Om någon behöver ryttare i montén så är jag "ledig".
Får man starta i ett 2640 lopp och ett 1640 lopp samma dag?

#11 Japp :) Det får bara endast inte överskrida 4280m Tro jag det är :)
#11 Ja!
#12&13 om man får tillägg då? är det bara grund distansen eller är det hästens specifika distans man räknar?
#14 Jag fick det där förklarat för mig på Mantorp senast, det är grundlagen man räknar som totalt inte får överskrida 4280m som #12 säger, alltså kan din häst ha hur mkt tillägg som helst i båda loppen utan att det gör nån skillnad!
Konstigt kan tyckas, men så är det iaf! För skulle det varit så att max distansen var 4280 skulle det innebära att vissa hästar fick gå två lopp och vissa inte, vilket skulle leda till orättvisa och många klagomål tror jag..
#14 Det är precis som Marika skriver. Det är grunddistansen som gäller oavsett vilket tillägg din ponny får. Propparna för den här tävlingsdagen är gjorda med tanke på detta.
#15 okej- tack så mycket för svaret !
Då kommer Pozzi till 2 lopp

Jag ska starta!
//Mickan
#17 Vilka ;)?
#19 kommer inte ihåg vilka prop. nr. men iallfall 1.55 och sämre och russ serien.

Anmälan kommer ifrån Hagmyren, russ-serien och 1.55 och sämre. :)
Om någon behöver montéryttare kan ni höra av er :)

Är det någon som har telefonnr man ska anmäla till? och kan kolla propp nr på saktaste russ proppen tror att det är från 2.35-2.20 och intervall 2,5 sek samt propp nr på grundlag 1.55 intervall 1,8s?
det går inte att komma in i propparna för Juni på sptfs hemsida.. blir överkastad till julis proppar direkt.
Länk till juniproppar finns på sptf:s förstasida. Förbundet är medvetet om problemet med att "juni inte finns i kalendern". Dessutom får man klara besked genom att gå in på EPS hemsida.

Jag mailade till dem och sa till om problemet så det var snabbt löst :)

#22 Varsigod, hoppas junipropparna går att öppna. Det gick att hitta dom genom att trycka på dom små ikonerna av händelser…
Lycka till och stort GRATTIS till elitloppssegern!

#22 Varsigod, hoppas junipropparna går att öppna. Det gick att hitta dom genom att trycka på dom små ikonerna av händelser…
Lycka till och stort GRATTIS till elitloppssegern!
Primavara och Iva Roll kommer..!