Treåringar?
Hur går det för alla treåringar i år? Kvaltider, tider de har sprungit i lopp? Eller är det många som inte har kommit ut ännu?
Förra året fanns det massa listor med treåringar, men jag har inte sett av några i år här inne. Uppdatera gärna om ni vet kvaltider eller resultattider på treåringar =)
Startade 3 åringar:
Lukas Leaf 2.18.7
Brianna 2.24.0
Skotts Dooleys 2.27.9
fyll gärna på med fler hästar

Ernst Romario kvalat på 2.19
Skotts Dooleys 2lopp 2.27
Kahlua Skott 2lopp 2.29
Skotts Martini 2.33 1lopp vann då.
De är dessa jag håller reda på 

Vikas Ronsan har väl kvalat på 2,32,3.
Min (Herting) kvalade på 2,32,9.

Cupido Kval 2.23.4
Talang II Kval 2.32.6
Sofia T 1 lopp 2.33.1
Charlie Kval (shettis) 2.51.0
Några jag vet…
hur länge har era tre-åringar varit i vagn och hur länge har dom tränats ?

Jag satte min treåring i vagn i decemeber. Alltså för cirka ett halvår sedan. Men började tömköra när han var 1 ½, -2 endast lite för att vänja vid sele och bett. Han har tränats regelbundet sedan januari …

Ni kan jämföra med förra årets kvaltider på

#5 En sån vacker ponny.

Nu har min lille bebis Slätthans Ritzy äntligen fått komma ut i ett riktigt lopp efter kval på 2.39. resultatet slutade på en Seger på tiden 2.27.0 på tomelilla igår :)
Talang II rek 2.26,0. Hoppas att ägaren tar med honom till Kriteriet!

Hej ! Min 3-åriga ponny är född sent i september 2007 .. Jag köpte henne i november förra året och jag började tömköra henne i december och så sattes hon i vagn i februari … Men hon växter mycket och är vinglig och osäker.. Jag har tränat henne sen dess… Men hon har otrolig talang och har jätte fint steg … Tipps ?

#2 vad roligt att han klarat kvalet, och på vilken tid sen! :D Rafaela hejar stort på lillbrorsan :)

#16 Lillbrorsan startade idag på Jägersro och vann på 2.25,5!

#17 åååh vad kul! :D grattis! :)