Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1699 ggr
[Mariaaaaaa]
0

Russ till salu !

Hults Defekt - 99 e. Pirat pan u. Isabella

Har nu bestämt mig för att sälja min ögonsten "hubbe". Han är idag 11 år men har fortfarande mycket kvar att ge, inte på nåt sätt less på att tävla men har inte presterat bra i år pgr av att han på våren får karledsinflammation och hagarna har varit rena-rama gyttjan!

Hubbe är en otroligt snäll häst som passar de flesta! han är inriden och har tävlat monte, han har ännu inte sprungit sitt rekord i monte men har oftast placerat sig när han varit med!
ifjol sprang han nytt rekord 2.04.6 K 2.06.4 AM.
Han har sprungit in 10.600 kr !
Snäll att sko, lasta och i all övrig hantering. han är en lugn och stabil ponny i alla lägen, trafiksäker!!

Han är till salu enbart pgr av att jag går över till stora hästar till hösten, men defekt är till salu nu! Viss utrustning medföljer!

Hör av er om ni är intresserade!

mail: marris_s@hotmail.com
tel: 073-811 57 55

[Mariaaaaaa]
0

Han har blivit behandlad två gånger i hela sitt liv, kollad av veterinär varje år utan anmärkning på tre år! Vaccinerad & avmaskad. aldrig haft fång, funkar bra ihop med andra hästar.

[Mariaaaaaa]
0

**Utrustning som medföljer är, komplett sele, komplett huvudlag med check och springrem.

**

mariar
0

hej

vart finns han??

hur stor??

pris?

mvh

maria

[Mariaaaaaa]
0

#3 Han finns i örnsköldsvik, västernorrland. han är ca 122-123 cm hög. Priset skickar jag till dig i ett PM

[Mariaaaaaa]
0

#3 går inte att skicka PM till dig då din sida inte är aktiverad, skicka din mailadress så kan jag skriva priset där!

[Mariaaaaaa]
0

putt :)

[Mariaaaaaa]
0

SÅLD!