Bergsåker 19 Juni
Ett tag kvar men vilka funderar att starta på Bergsåkers heldag? :)
Tid, propp osv. :)
Prop 9 och 10, eller så byter jag ut någon av dem om jag själv kan rida montén.
Fe´rgus runt 22 000 på sig, rekord 1.50 :)

Ska anmäla Polenta dit, har 3900 om jag inte minns fel och 2.16 i rekord .. propp minns jag ej.

Hagge ska nog ut i propp 8 2,05,0 :)

Jag ska nog dit =)

jag kommer att vara där, inte klart med vilka proppar än dock.
Tyvär har jag ingen montéhäst just nu och kommer inte att ha det till den 19:onde heller så är det någon som behöver ryttare så kan ni gärna skicka ett PM till mig.
Razmus Raid kommer! Vi kör 55 mil enkel väg och årsdebuterar :)

#4 Om jag får för mig att kvala lillsaken ha du lust att stå som kusk då ;)?
#6 härligt! :D vilken prop tänker du anmäla till? :D
#8, blir väl de två loppen han kan vara med i - högst 5.000:- och 2.10-1.50 (russerien). Var dock lite fundersam på russerien, blir himla långt alltså! 2640 + lite tillägg på det… Men han klarade då av tillägg galant på klubbtävlingen senast så det blir nog inga problem :) Hade dock hellre haft ett till penninglopp, men de andra snabbare är han utestängd i :(
Vilka lopp blir det för dig? :)
Pärloito ska ut i russerien och hults defekt vet jag inte vilken prop det blev… får se.
#9 de två loppen för de med lite mer pengar, och montén ifall jag kan rida själv :)
jag ska nog dit med Tyson. Blir antagligen prop 7 :)

putt :p

Puttar upp :)
Nedräkningen har börjat, gud vad taggade vi är! :D
#15 här med :D
Pärloito ska ut i prop 8 han har rekord 1.59.. eventuellt i monteloppet..
Hults Defekt ska ut i Prop 9 & 10! rekord 2.04

PUTT :)

Cocos ska iaf anmälas till ett lopp! Det blir nog de loppet med högst 23 000 kr och även kanske monten. Ska nog ta in och rida han igen trorja, men han har blivit så jävla stark nu den sista tiden så tror jag skiter i de och startar bara i ett lopp.
Första gången man inte rider monte på hemmabanan isf!
Hults Defekt kommer inte starta i min regi iaf för han är såld och lämnas över till Solängets Travskola på Fredag.
Pärloito startar i prop 8 & 9.
ANMÄLT! :)

#22 härligt! :D
själv tänkte jag vänta tills lördag för då cocos ska ridas i monte inne på banan! :)

jag ska anmäla Goofy till propp 4 och 5 tror jag att de va :)
2.30.3* ca18.000:-

När det står Tel fax 0771-42 22 00 är det fax då eller kan man ringa? Om man anmäler via mail, vilka uppgifter ska man ange då? Har aldrig anmält via mail så vet inte hur det fungerar, får man ett svar att anmälan har kommi fram? Tack på förhand

Nu är Thyra Tyrann och Super Ted anmälda :)
Tyson Ås är anmäld till prop 6. :)

#26 vilka lopp blev det för dina då ? :D

du skriver bara:
Häst: ---
Kusk:---
Prop:---
klart!
Nu har jag anmält Kahlua till prop 6 och Limpar till prop 7
#27, men Emmy, nu blir jag besviken ;) Var det inte du och jag som skulle köra mot varandra i prop 7!?!?! ;)
#31, hihi jag förstår varför hon undviker dig och Rasmus ;) Ni är alldeles för snabb :)
#31 men hallå?! jag måste väl ge dig en LIITEN chans iaf.. musse är inte redo för såna snabbingar som tyson.. hahah ;)

abdulla anmäld till högst 5000 =)

#34 bra att du anmälde! =D=D=D<3
oj ser ut som att Limpar får ett riktigt svårt lopp, men vi ska ta det som ett litet test eftersom det är första starten:)

Anmält! :)
#33, jag som hade sett framemot en upploppskamp ;)

# 28 Thyra går ut i montén och snabba travloppet och Ted går ut i max 2100. :) Hoppas att alla loppen blir av bara :)
#38 hahaha lugn nu ;)
#40, vi tar det väl i Östersund då…. ;)
#41 hahaha är ni redo för sånna som tyson då.. ? ;)