Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 992 ggr
tindradar
0

shettisen Elma !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej !

jag undrar om det är någon som är intresserad på att låna min shettis Elma, sto på 10 år men endast tävlat två år inom ponnytravet med placering i varje start . hon har sänkt rekorden varje start , och startat 9 gånger ( 1 vinst, 3 andra, och 2 tredje ) och har rekordet 2.55.1 . men jag själv har aldrig fått henna att kämpa till 100 % på travbanan så därför undrar ja om någon vill ge den här riktigt duktiga tjej en chans, nån som kan ge henne hård träning och kanske få henne att tända till ? eller kanske försöka med ponnygalopp ? de ända ja vill är att hon ska få ett hem som hon kan få göra något ist för att bara gå i en hage ! .. men tyvärr så är hon inte en barnponny. hon har mer att ge då hon tränar så mycke snabbare men sen gäller de att få henne att ta fram de på tävling också , och just de har inte jag lyckats med.

tindradar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hon är även diplomsto , 40 poäng :) så om hon lånas ut till avel skulle också vara kul :) hon har redan fått två föl fast hos tidigare ägare.

Belindaa
0

Var finns hon? :)

tindradar
0

hon står i östervåla, 5 -6 mil norr om uppsala :)

JoSsAn1997
0

Hejsan hur länge lånas hon ut?

tindradar
0

så länge ni vill :)

JoSsAn1997
0

har du några andra hästar som du brukar åka iväg lite och tävla med? Jag bor i Kalmar åker bla till Jägersro, Tingsryd, Östanåkra, Mantorp så om du har det kanske du kan ta med henne ? Är hon i tävlingskondition? när startade hon senast?

tindradar
0

hon har stått sen mars -april ,  tränar bara ungefär en gång i veckan nu men hon har ju grunden , hon startade senast förra hösten. just nu har jag ingen ponny för start men när jag har de kan jag väl höra av mig :)

JoSsAn1997
0

visst

tindradar
0

putt