Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1682 ggr
aamaandaahh
0

Startlistor Gävle den 27:e juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När listorna väl kommer ut så lägg gärna ut dom här :)

Zeleno
0

putt :)

[mamma]
0

Alla lopp blir av. Tvångsstrykningar i vissa.

Zeleno
0

oj, kul att många anmält, mindre kul med tvångsstrykningar..

therese-persson
0

Preliminära listorna

Granit-Jimbo
0

Längtar!:)

NathalieForsman
0

En liten fråga bara, få man starta med 4st ejg lopp och 1 gdk?

Roliga lopp synd at man jobbade :)

sofia-
0

#6 Jag antar att det är min häst du syftar på. Jag var själv inte säker på att hon fick starta och ringde därför till STC kundtjänst och frågade. Där fick jag svaret att hon är startberättigad. Jag fick även en förklaring på varför hon är startberättigad trots så många ejg i raden.

aamaandaahh
0

Roligt med så mycket hästar!

Tippa loppen! :D

NathalieForsman
0

#7 Ok ok :) ne såg att det var så och jag har en sj som har samma rad men jag hade fattat det som att jag behövde kvala en gång till :) Men då ksk jag inte behöver det, får ringa dit jag med :P

sofia-
0

#9 Ja jag hade också en förrut som jag fick kvala två gånger och det var därför jag blev osäker. Ja ring och kolla, det är alltid säkrast =)

[HARPO]
0

Då kan jag tippa:)

lopp 1. 1: MATHILDA 2: GRANIT II 3: CHINGACHOC

lopp 2. 1: MR AFTER EIGHT 2: ROMETTE NICK 3: ABDULLA

lopp 3. 1: SMEDENS TORPED 2: NORDANSÅKERS FOGG 3: MAXIMILIAN IV

lopp 4. 1: TSARA 2: POLENTA 3: JOLLY JOJO

lopp 5. KÖR SJÄLV

lopp 6. 1: COCOS 2: HARIBO 3: ABDULLA

lopp 7. 1: IVANHOVE AV FRIHETEN 2: GRANIT II 3: ASKÖ TORAXA

lopp 8. 1: LILLA DU 2: PANNANS LINUS 3: SKARMNAS PIGALL

lopp 9. 1: KRABAT 2: WILD AUGUST 3: TALLS PYSEN

lopp 10. KÖR SJÄLV

lopp 11. 1: AMORILLO DOLL 2: EKSL. SPIRITUELL 3: ASKÖ TESLA

lopp 12. 1: LOJSTA CANDLE LIGHT 2: COCOS 3: SKARMNAS PIGALL

lopp 13. 1: MATHILDA 2: BUTTERFLY 3: DANSTORPS KAJSA

Saiop
0

Jag provar mig på en tippning, trots att detta in är min starka sida. Därför väljer jag att enbart tippa russloppen, då jag inte har någon bra koll på shettisarna.

**Lopp 2
**I dagens första russlopp finns många fina hästar som nyligen gått nytt rekord. Här tror jag att det kommer bli en hård strid i starten mellan hästarna på första volterna. Mot loppets slut tror jag att Abdulla som gjort en bra säsong hittils kommer ta över ledningen tätt följd utav Romette nick och Romans som gjort riktigt bra ifrån sig de senaste två starterna.
Abdulla-Romette nick- Romans

**Lopp 4
**Ännu ett fint lopp med många russ. Jag tror att detta är ett mycket öppet lopp, där vinnaren är svår att utse. Både svartkrut och Polenta gjorde sänkningar i senaste starterna, går de lika bra denna dag är det båda med i fajten om segern. Även kålmans pyret har en hel del att säga till om i detta lopp, en häst som alltid håller sig runt sitt rekord.
Polenta-Kålmans pyret-Svartkrut

**Lopp 6
**ännu ett fullt lopp med många russ. Det blir hård strid fram till upploppet där jag tror att Abdulla har många krafter kvar att ge. tätt följd utav Romans, Neith och Haribo som gjort fina starter i år.
Abdulla-Neith-Haribo

**Lopp 8
**Detta är ett lång lopp som skulle vara väldigt intressant att få se. Här får hästarna bevisa vilken som har uthålligheten i kroppen. Lilla du har gjort två mycket fina starter i år och kommer nog ta täten från start, frågan är hur hon klarar långlopp. Marika har visat att hennes hästar är i toppform och jag tror att Grann kommer visa detta idag och hålla sig framme i klungan. Snabbt bak från tillägg tror jag även att Petro kommer vara framme mot slutet av loppet. Någon som kommer följa med Petro upp mot främre klungan är Pannans Linus, som kommer strida på upploppet.
Pannans Linus-Grann-Petro

**Lopp 10
**I detta lopp tror jag att Russin af lojsta tillsammans med Qruella dar kommer dra ifrån hältet, tätt följd utav Valkyria dar. Bakom finns även Pumba J, som gick nytt rekord på solvalla sist.
Valkyria dar-Qruella dar-Pumba J

**Lopp 12
**Montelopp för russen, här tror jag att striden kommer att stå mellan Lojsta Candlelight som har gjort en väldigt bra början på säsongen och Skärmnäs pigall och Haribo.
Lojsta Candlelight-Haribo-Skärmnäs pigall

AK47Kalashnikov
0

Heja Zeleno och Linnea!!! Glad

Zeleno
0

#13 :)