lopp 1: Neith
lopp 2: Luffsen II
Lopp 3: Borgh
lopp 4: Nallebo Sir
lopp 5: Giganten. flashlight och jag hejar såklar på Candle Light 
lopp 6: L.A Geronimo
lopp 7: Grann
lopp 8: Emmeros Henny
lopp 9: Dumle Ess
lopp 10: Gambra
lopp 11: Skotts Martini
lopp 12: egen häst
Lopp 12: kör flashlight
lycka till :)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Här kommer mina :)
Lopp 1: 2-11-9
Lopp 2: 7-3-6
Lopp 3: 9-7-1
Lopp 4: 1-2-5
Lopp 5: 7-3-9
Lopp 6: 4-8-3
Lopp 7: 7-9-4
Lopp 8: 4-3-2
Lopp 9: 5-9-3
Lopp 10: 11-1-13
Lopp 11: 2-8-9
Lopp 12: 5-4-1
Lopp 13: 5-3-8
Lycka till allihoppa :)

lopp 1: Tycho - Mr After Eight - Telis Priloma
lopp 2: Ramona Mustang - Luffsen II - Angel
lopp 3: Russin Af Lojsta - Wilda Wilma - Sherdil
lopp 4: Doggelito - Nallebo Sir - Grim II
lopp 5: Lojsta Candle Light - Giganten - Kålmans Primavara
lopp 6: Kör själv
lopp 7: Mr After Eight - Skärmnäs Pigall - Tsara
lopp 8: Mad Max - Flingan - Nemo II
lopp 9: Dumle Ess - Diggiloo - Aterix
lopp 10: Kör själv
lopp 11: Russin Af Lojsta - Missy - Skotts Martini
lopp 12: Puzzel II - Sabina II - Harmoni
lopp 13: Tsara - Solos Merkurius - Björksta Delit
Jag kör en snabb-tipp ;) Dock bara russloppen!
Lopp 1
Tejas Monique är en dam som kan prestera, det vet vi om. Bakom henne på tillägg finner vi Pozzi som är tillbaka efter att ha blivit mamma och hon har gjort det bra hithills, såg även fin ut sist på Eskils. Kålm. Primavara gör oftas bra lopp men det var länge sedan seger, dax nu? Längst bak i fältet finner vi Gemini som årsdebuterar i sin ordinära tränares regi, han får man se upp för!
Pozzi - Gemini - Tejas Monique
Lopp 3
Ser på förhand väldigt spännande ut med många segerkandidater. Pumba J sänke sist på Hagmyren men med två diskningar i raden ville man antagligen inte riskera omkval, så i denne häst finns nog mycket sparat och en Pumba i trav blir rolig att följa. På tillägg finner vi Brianna som definitivt kan gå fortare, men har orutinen emot sig. Efter henne hittar vi Josephine och Borgh som båda kommer med en seger och är nog båda sugna på att ta andra raka här idag. Diggiloo ska inte räknas bort, har radat upp andraplatser och är förmodligen sugen på en seger.
Josephine - Borgh - Diggiloo
Lopp 5
Ett lopp där jag tror det kommer gå undan. Giganten har en fin rad, men detta är hans andra autostart och motståndet är betydligt hårdare nu än då. Lojsta Candlelight har sänkt i varje start och radat upp segrar och med Cecilia i vagnen igen så går hon som tåget, för snabbare kan hon garanterat gå. Farmens Hyper kan överraska som nybliven valack, även Celtic och Primavara vill vara med där framme.
Lojsta Candlelight - Kålmans Primavara - Celtic
Lopp 7
Montélopp är ofta svårtippade när många hästar debuterar, så även här. Dock tror jag att det kommer stå mellan bakhästarna som tjänar mycket på intervallen. Tejas Monique vet vi går snabbt under sadel och har tagit många segrar i denna gren. Mr After Eight har jag inget minne av att jag sett starta monté tidigare så han kan vara en liten outsider. Grann har aldrig varit sämre än trea i monté men en seger saknas i meritlistan. Skärmnäs Pigall kan säkert även han kuta under sadel men frågan är hur snabbt han går?
Tippar inte ordningsföljden i mål då jag tränar en häst i loppet.
Lopp 9
LojstaIrrbloss såg riktigt fin ut i senaste starten och hade förmodligen sänkt rekordet en hel del om inte sista galoppen hade kommit. Här tar han ledningen och lär få hålla den ett bra tag, om inte hela vägen? Dumle Ess har gått bra i år, men är inte så rutinerad ännu och har lätt att ta till galopp. Längre ner hittar vi Juliett som har kapaciteten men kan bli lite het på gröten. Diggiloo är nog ute efter säsongens första seger och har redan visat fin form. Rågsvedens Raksha och Fanjor ska heller inte räknas bort!
Tippar inte ordningsföljden i mål då jag själv kör i loppet!
Lopp 11
Skotts Martini verkar vara jämn tidsmässigt och får ligga i ledningen ett tag, Lojsta Maitai följs åt med Qruella Dar och letar sig närmre täthästen. Pumba J kommer plocka in sina tillägg och ta sin första årsseger här.
Pumba J - Skotts Martini - Stitch
Lopp 13
Jag ser bara en häst i detta lopp och det är Flashlight som självklart inte vill vara sämre en mamma sin en dag som denna. Han har bara gått så fort som han måste för att vinna och sist vann han med stor mariginal. Han har absolut kapacitet att sänka ytterligare. Bakom honom blir det därimot tätare bland hästar, Fanjor har presterat fina tider och kan säkert göra om det, liksom Solos Merkurius. Skogsdala Apollo gör årsdebut och kan vara i toppslag.
Flashlight - Solos Merkurius - Skogsdala Apollo
Lycka till alla startande & så får vi hoppas på fint väder! 

#4 Kul att läsa tippningar i ord och inte bara siffror. Lycka till på söndag.
tippar bara russloppen är mer inne i de.
(outsider)
Lopp 1:
Jag tror att Tejas Moniquie tar ledningen efter ett tag kommer Pozzi från 60m tilägg om hon inte galoppera som hon inte gjorde på eskils nyss och hon kommmer ta över ledningen för hon kan mycket mer än sitt rekord och där stannar hon hela loppet. Sen blir det tajt om andra och tredjeplatsen mellan Tejas Moniquie , Kålmans Primavara och Neith.
Pozzi- Kålmans Primavara-Tejas Moniquie ( Neith)
Lopp 3:
Där vi har orutinerade hästar med i loppet.Men till ledningen kommer Wilda Wilma och där sitter hon hela vägen in mot mål. Om andra platsen slåss Sherdil, Borgh och Diggiloo.
Wilda Wilma-Borgh-Diggiloo (Sherdil)
Lopp 5:
Ett auto lopp där Lojstas Candle Light går till ledningen där jag tror han sitter hela vägen. Bakom han i starten hänger Pozzi med från ett tionde spår. Pozzi kommer sedan snabbt få sällskap av Giganten och Kålmans Primavara och de blir kamp hela vägen in mot mål.
Lojstas Candle light-Kålmans Primavara-Giganten ( Pozzi)
Lopp 7:
Ett monté lopp som jag tycker är svårt att tippa. Jag tror nog att Skärmnäs Pigall vinner detta lopp och därefter är de Tejas Moniquie och Grann som har rutinerade ryttare.
Skärmnäs Pigall-Grann-Tejas Moniquie (Josephine)
Lopp 9:
Kör själv nummer 15 Merlin Rapid.
Lopp 11:
Nu också ett orutinerat gäng med hästar. Men jag tror den fina hingsten Skotts Martini och Jesper Björling vinner detta lopp lätt som en plätt. Bakom dom kommer hästar på tilägg som tillexempel Lojstamai Tai, Russin af lojsta och Pumba J.
Skotts Martini-Russin af Lojsta-Lojstamai Tai (Pumba J.)
Lopp 13:
Kör själv nummer 6 Merlin Rapid.
Lycka till nu allihopa!

#4 ååå va bra att du tror på henne :D

Kul att många tror på en bra placering för mig och Borgh :D
kollade vem som hade mest rätt tippningar för minst antal tippade lopp
linn95: tippade totalt 11 lopp, 5 rätt
jaaakob: tippade 5 russlopp, 2 rätt
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights