Stulen Ponny.....
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1115166,00.html
alla kan väl hålla öron o ögon öppna för denna ponnyn…

Fy fan vilka idioter det finns !!!

Hur f*n kan någon göra så …

Vilka sjuka människor! 

Det är svårt att förstå hur någon kan göra på detta viset, hoppas att han hamnar hos dej igen så att han får den medicin o kärlek han så väl behöver.
Tänker på er.

Stackars häst, dem har ju ändå ingen nytta av hästen om den ändå kommer dö om den inte får sin medecin

Stackare!! Hur kan man göra något sånt? Dom som gör något sånt ska egenligen oxå få känna likadant som hästen har blivit vanvårdad!! Sjuka människor de finns!!!

Börjar ju nästan fråta när jag ser det där
Fy vad hemskt, tänk om samma sak händer en själv? 

Finns en tråd med(hon har skapat den) hästens ägare på ridsport.ifokus..
Fyfan vad hemskt, vilka idioter det finns egentligen här i sverige!!!

Det var en rörig historia verkar det som när man läser tråden på ridsport i fokus.
Usch! :S:S :( Vet inte vad jag skulle ta mej till om ngn stal plexus…….

heh, om nån stal min ponny eller Cobra, skulle ja varna för massmord i insjön om de inte lämna tillbaka min häst.. Om de inte gjorde det skulle ja ta nån till gisslan också.. Lovar.. jag gör verkligen Vaad som hälst för min häst..

Usch så hemskt =(

såååå sjuuukt /; !!
Nog är samma människor som tog han förre gången.

asså man fattar inte att det är sant ens ju .. stackars häst som aldrig gjort något ont ska behöva få ett sånt hemskt liv.. hoppas verkligen han kommer till rätta innan det är för sent.

Usch vad hemskt, hur kan de vara möjligt att denna sorts dumma människor finns? O dessutom att hästen är sjuk o kan dö, vad tänker de med…?!?!?! :@ Blir så arg!
fyfan va hemskt!!!! Jag blir så jäkla arg!!! GAAAAH! Hoppas ponnyn kommer hem igen, och att dom här dumskallarna får ett straff!
(ursäkta svordomarna…)

usch ja blir såå arg när ja läser de, varför vill man stjäla en ponny? och en sjuk ponny dessutom? fyfan sjuka jävlar!
Så jävla sjuka folk det finns alltså! morr* !!!

Avonsjuk på en fin häst! Så Ruttet

USCH!! Fy vad hemskt!! Stackar häst!!! och ägaren, fyfan va hemskt…..

Vart är världen på väg?

åååh men guuud =// fyfan exat som emilia sa en häst som inte ens har gjort nått ont ska behöva lida sååå =//////// Fucking människor som gör sånt .. men typ förra gången hästen blev kidnappad åkte ingen typ fast elr nått? Fan vad jag hatar människor som gör sånt FUCK!

fy fan va HEMSKT och FÖRJÄVLIGT!!=( har de inga känslor om hästarna?? man kan ju undra!! vilka idioter!!=(

fyfan….

FYFAN!
stackarn…
Det är bland det värsta som kan hända ;'(
gud vad hemskt. Jag ska hålla ögon och öron öppna efter ponnyn! fattar inte vad såna här människor tänker med … fyfan !
Hoppas han kommer tillbaka snart!

Neejj guu, asså tycker så jädra synd om både hästen och ägaren, Hoppas hästen kommer tillbaka .. 

ne fy vad hemskt 
Har ni hittat ponnyn nu eller är den fortfarande borta?
Jag hoppas att ni hittar den.

ni som inte fäller en och en annan tår när ni läser detta har nog inte förstått det tror jag…Jag lider verkligen med alla anhöriga runt om kring texas och ska verkligen håll ögonen upp när jag är på olika travbanor och om man åker för bi nå mysko stall….
Hoppas han får komm hem igen…Djur ska inte få va med om det här….
hopas hästen komer till baka
Jesper Björling
Alltså jag blir så arg på sånna sjuka människor. Jag hatar djurplågeri, jag hoppas verkligen att dom hittar honom. 
Jag hoppas att hon får tillbaka sin Ponny/häst! jag skulle ha dött om nån tog luddan 

usch
hoppas du får tillbaka din häst

Sista idioten är bevisligen inte född ännu! Hur i hela friden är man funtad om man ger sig på ett försvarslöst djur?
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig till det bästa för alla inblandade. Framför allt hästen som inte kan skrika på hjälp.

Sista idioten är bevisligen inte född ännu! Hur i hela friden är man funtad om man ger sig på ett försvarslöst djur?
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig till det bästa för alla inblandade. Framför allt hästen som inte kan skrika på hjälp.

Ousch mår dåligt när jag hör/läser sånt hemskt …
har dom inte hittat pållen ännu? :S hoppas att den fortfarande lever!

Fyyyfan Såna Människor ska fan inte få leva……Stackars Texas

naaj vilka idioter! Jag skulle ge dom stryk om jag visste vilka det var!
Fyfan vad hemskt detta e :( blir så ledsen. Läste om det förut men trodde de hittat den vid det här laget men det verkar inte som om de gjort det. Jag skulle typ dö om det hände min häst så jag undrar bara hur ägaren känner sig, hon måste vara ständigt oroad. Tänk å inte veta var ens häst e, om den får mat och vatten om dagarna eller om den blir misshandlad. Usch det finns så många idioter där ute. Några hästar vid ett stall intill det som jag står i blev stulna i hagen för ca 1 och ett halvt år sedan. Det var 2 eller 3 shettisar, kommer inte riktigt ihåg, och det hittades för ett tag sedan i ett annat land. När vi fick reda på detta så satte vi genast stora kedjor med lås på hagarna m.m.
FY FAN VILKA IDIOTER DET FINNS

Har hon inte hittat honom änn!?:O
Men, han måste ju ha sina medisiner!!!!Tänk om han är död:'(
ÅÅÅÅÅÅÅÅ! JA BLIR SÅ JÄVLA ARG! AHHHHHHHHHH!:@
Det skulle vara intressant med en uppföljning, t.ex. i Aftonbladet, på den här historien. För man är ju intresserad av sanningen bakom allting. Det kanske t.o.m. kan komma ett inlägg från den drabbade familjen om hur det har gått med hästen?

Fy vad ledssen jag blir av detta det finns så många knassiga mäniskor stackars häst!

Åh, så synd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hater slikt, håper hesten kommer til rette hos Jonna snart. 
Fy fan!
Hur kan man göra så? Det är helt sjukt
Man blir så jävla förbannad

Stackars häst!! hur kan någon göra en sån sak mmot både ägaren och hästen

Stackars hästen och ägaren !!!
Jag fattar inte hur man kan göra sånt här
Åå! Stakkars eiern! :( Håper hu får hesten sin snart.
Om noen hadde tatt Victor, Bennedick Eller Jack hadde jeg blitt helt fra meg..

jag vet att det var länge sedan men jag sejer endå ''
FY FAAN JÄVLA PUCKON!!!
JAG SOM GRÅTER FÖR ATT ODDNY FLYTTAT HON HAR DET BRA
JÄDRA IDIOTER
stackars dig jag hatar sånna stackars hästen OCH dig hästen är dödlig!!!!
VAD ÄR DET FÖR JÄVLA NYTTIGT ATT SJÄLA DÖDLIGA HÄSTAR
det var så länge sen så jag undrar hur det gått??
så här såg min medryttarhäst när den såldes till en jättebra familj i norge
jag grät hur mycket som helst
så stackars dig!
har han kommit tillbaka

pappa berätta att de hade ståt en hästlastbil och en gubbe som gick runt vid våra hagar natten mellan söndag och måndag. man har ju hört från några att de finns hästtjuvar i essunga så de första jag kolla på måndags morgon va om mina hästar var kvar. de va dom. ja vart jätte rädda, vill inte att dom ska bli tagerna.

vilka idiotre

FAN VILKA IDOTER DET FINNS SOM GÖR DET GÅNGER OCKSÅ VILKA PUCKON ATT KIDNAPPA EN HÄST!!!!!!!

neej, satckare har ni hittat han ?? :'/

har ni hittat han än ?:'/
Va bra Att att han tillbaka ,, Ja Grinar när ja läser om nått sånt här fyfan DOM JÄVLARNA SOM GJORDE DE HÄR SKA SITA BAKOM LÅS O BOM HELA DERAS LIV ANNARS HAR JA ETT O ANNAT ATT SÄGA TILL OM :@

det där hände i sommras, har själv kontakt med Texas förra fodervärd så jag vet en del om han..men han ska tydligen ha setts för 5 veckor sedan i KIRUNA! :O så dom letar för fullt, polisen alltså.
Så jävla hemskt!

Hoppas dem hittar honom och att han inte lider!

är han hittad en tro…?
Att hästen är kidnappad är iofs jättehemskt det tycker jag verkligen men med att dömma av bilden så ser hästen jättesjuk ut o måste lida något oerhört. Varför har hon inte tagit bort den innan?

#66 stog väll att hästen höll på att bli bra..? Om den bara fick sin medicin så skulle han väll tillfriskna om ett tag?

E HAN UPPHITTAD????

Sådär gör man bara inte :O

har ni hittat han ? :'/

stjele en hest, hvem gjør det liksom????
håper du finner han fortest mulig!!!!

:'( Det er helt forferdelig og utrolig trist :'( skjönner ikke hva slike mennesker tenker med, når de gjör noe så fruktansvärt !!!
Vilka idioter det finns som stjäl hästar:@ Särskilt när ponnyn är så där sjuk. Det är hemskt och jag blir hemskt arg:@ För ca 4 år sedan stals två ponnyer här uppe i norra Sverige men jag vet inte om de har kommit till rätta.

vilka idioter det finns i världen !! ta en häst.. usch !
hoppas han kommer tillbaka levande..

Självklart jättehemskt att höra om något sånt här! Det är helt absurt hur folk kan göra på det viset!
Men borde det inte gå att lokalisera de som kidnappade honom förra gången? eller är det ingen som vet vem som gjorde det då heller?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein
fyfan va hemskt:(
Han är otroligt saknad här hemma av både 2 och 4benta.