tippa jägersro 27/6
några som vill tippa jägersro ? 
skriv gärna in här !
1 5-7-3
Kommentar: Ett ganska svårt lopp att tipa, men jag tror att Ekslätts Just Me med Sara Rosenberg kommer ta hem segern med Mazarin V.J. och Lill-Gumman kort efter i mål.
2. 3-5-4
Kommentar: I detta lopp tycker jag Allgunnens Candy ser farlig ut och tippar henne, tycker också att Kajsa Lindsjö är en bra kusk! Slättens Ajax och Otto kämpar om 2:a platsen, men det blir Ajax som tar det med en nos längd tror jag:D
3. 1-9-4
Kommentar: Farmens Ultra har tagit hem 4 segrar i raden nu så jag tror det kommer hon tar en till.Allgunnens Åliva kommer komma snabbt bakifrån efter i mål med en 2:a plats och Batens C.H.kommer komma på en 3:a plats.
4. 1-3-5
Kommentar: Jag tror Månstorps Larizza tar hem segern med Viktor Silly några meter ifrån. Det blir någ en kamp om 3:e platsen men till sist tar Emmeros Cirrus hem den!
5. 8-11-5
Kommentar: Hedda flygare kommer nog flyga in i mål med Befana snabbt springande bakom sig. Mirella II tar hem 3:e platsen. :)
6. 1-5-4
Kommentar: Det har gått bra för Ekstrands Under dem 2 senaste gångerna och jag tror dem kommer ta hem en monté-seger denna dag! Juventus II kommer lätt ta hem 2:e priset. Kämpande om 3:e priset kommer nog Emmeros Diva och Emmeros Ceasar kämpa om, men till sist kommer Diva ta in spurten och ta hem 3:e platsen!
7. 6-5-2
Kommentar: Det såg bra ut för Tiffy på Halmstad, så jag tror hon kommer ta hem en seger denna dag! Skräcken kommer några meter bakom och tar hem 2:a priset. Alla dem andra kommer kämpa om 3:e priset men det blir till sist nummer 2 Ture II som tar hem 3:e priset!
8. 6-7-1
Kommentar: I detta lopp tor jag Slättens Ajax och min bästa kompis Josefin kommer ta hem segern. Fiddeli och Otto kommer kämpa om 2:a och 3:e platsen men det blir Fiddeli som tar hem 2:a priset och 3:e priset går till Otto:)
9. 7-5-6
Kommentar: Vet faktiskt inte vilka jag ska tippa i detta lopp! Svårt lopp för mig som är lite trögfattad ibland, men men! Kom fram till att Hega kommer ta hem segern och på andra och tredje plats kommer Meliza och Brotorps Marmor!:D
10. 3-6-2
Kommentar: Tror att Joker kommer ta hem segern på nytt rek. med Silver Queen och Maja III bakom sig. Silver Queen kommer ta hem andra priset och Maja III tredje priset.
11. 2-4-1
Kommentar:Tror att Dezideria kommer ta hem segern. Andra plats blir det nog Ernst Romario och tredje plats går till Lorella! :D
12. 2-4-1
Kommentar: Isak kommer nog ta hem segern med Erikas Sip of Bunna. Andra plats kommer Ekstrands Under och Chocolate chip kämpa om men det blir till sist Ekstrands Under och tredje platsen tar Chocolate chip
13. 4-2-1
kommentar: Zhakira Zojvide kommer LÄTT ta hem segern, på andra plats kommer romeo komma. Tredje platsen tror jag Jussi tar in!
14. 5-?-?
Kommenta: Kör själv Emmeros Diva, men jag tror Emmeros Fantasia tar hem segern. Strid om andra platsen blir nog mellan Emmeros Amanda och Emmeros Diva. Svårt att veta så jag tippar bara 1 polle:D!
15. 3-2-1
Kommentar: Skräckan sår underbar ut i monté loppet på halmstad så jag tror han vinner idag med! Carrabass och Tyko Z. kommer komma på andra och tredje plats!
Lycka till allihopa!!!

tack olivia för att du har tippat mig så bra ! :D
får bara hoppas att han går så bra med ;)

kom igen nu och tippa ! :D

Jag har ju lovat att jag inte ska tippa längre *S* de går bättre för hästarna om jag inte gör det ;)

Och jag tippar inte heller eftersom jag är helt kass på det *hahahaha*.
Men jag läser väldigt gärna andras tippningar i hopp om att lära mig något, nybliven travponnymamma som jag är
.
Här kommer mina då ;)
Lopp 1: 3-5-8
Lopp 2: 3-4-1
Lopp 3: 1-5-4
Lopp 4: 1-3-4
Lopp 5: 8-1-5
Lopp 6: 5-4-2
Lopp 7: 7-6-2
Lopp 8: 1-2-8
Lopp 9: 2-3-10
Lopp 10: 6-4-3
Lopp 11: 6-10-3
Lopp 12: 4-7-8
Lopp 13: 4-7-3
Lopp 14: 5-1-4
Lopp 15: 3-5-2
Lycka till allihoppa :)

hehe jag är inte så bra på detta, men jag kan testa ;)
Lopp 1: 5-8-7
Lopp 2: 3-4-5
Lopp 3: 1-10-9
Lopp 4: 1-8-5
Lopp 5: 11-5-1
Lopp 6: 5-1-2
Lopp 7: 8-7-5 Skräckis startar :D
Lopp 8: 6-1-7
Lopp 9: 12-2-10
Lopp 10: 6-3-5
Lopp 11: 3-6-10
Lopp 12: 7-6-5