Billigaste och Dyraste ??
Har ni någon gång gjort ett riktigt kanon affär? och vilken har varit er alldra dyraste?

Ljungens Copiad var dyrast av de hästar vi köpt och han var ju en bra affär :)
Almnäs Jubileum fick vi för ett bra pris som 1-åring och sålde henne dyrt förra året, men då var hon ju äldre & meriterad.

Billigaste : Har varit helt gratis
"dyraste" 29,500kr

Jab ju lägga till att de billigaste russet vi köpt har kostat 3.500kr och de blev en framgångsrik ponnytravare.

Det billigaste var när jag fick en 2 åring med väldigt fin stam.
Har inte köpt nåt jätte dyrt, men fick lägga ut pengar på en kolik operation på den ponnyn jag fick gratis. Så det kanske jämnade ut sig !

Har nog mest gjort klipp om jag får säga det själv .
Våran fina Mary tycker jag att jag gjorde ett riktigt klipp på när jag köpte henne för 10.000 tex .
Ijor var också ett riktgit superklipp *ler*
Dalsgårds Jasmin lika så haha
Har aldrig ångtat ett enda köp faktiskt ,,,,,
Den Dyraste häst vi köpt är såklart Darius Roll 491.. han var riktigt DYR.
har även köpt ett russföl med toppstam för 36000kr….
billigaste vet jag inte riktig kanske 2000 kr för ett russ som hade full stam.
men den billigaste i mina ögon var Kålmans Polly rek 1.52 e.Polar som jag fick riktigt billigt med tanke på att hon är världens bästa häst som tyvärr var grovt missskött när hon kom… jag älskar henne högt och hon är inte till salu för någon summa i världen.

Har för mej att Malajka är den dyraste vi köpt, älskar hennes stam så även om hon inte vill springa trav så är hon ett riktigt bra köp ! Billigast var nog Mango han blev ingen travare så han är såld. För mej är köpet av Gemini mitt livs bästa köp, han är värd sin vikt i guld dessutom var han inte ett dugg dyr med tanke på hans stam och så, han var ju trots allt "inkörd" när han kom 
Den billigaste är min shettis. Han kostade 10.000.
Den dyraste är nån av varmbloden :p, men av ponnysarna är det min d-ponny som kostade 35.000 tror jag,
:P
har bara köpt 1 häst och det är luddan! helt klart det bästa köpet och hon var inte så farligt dyr heller! :) "bara" 16.000kr utan utrustning.. :)
den dyraste som inte var speciellt dyr var mitt kallblod som jag köpte efter att ha leasat henne ca 6 mån. 18 + moms gick hon lös på. Hos mig hade hon d 4 1 0 5 med en rekordsänkning från 40. till 34 på bara 3 starter hos mig. Hon har idag 20.300 kr på sitt konto. Kan tillägga att hon är 8 år i år men debuterade sent, förra året som 7 åring!
Den ''dyraste'' jag köpt var Drömprinsen.. Billigaste var Vega för 3500kr.. Tyvärr fick ju hon en hjärntumör så vi fick ta bort henne..
Har aldrig ångrat ett köp.. Men däremot ett par försäljningar.. dock inte av russ..
Äger tre hästar och gjort tre kanonaffärer;) alla tre har sin charm och jag ångrar inte att just dessa tre herrar står nere i stallet nu 
Men den billigaste affären var nog när vi fick överta varmblodet, alltså 0kr.. han hade haft lite problem tidigare, men nu är han tillbaka och det är tänkt att kvala honom nästa vecka! 
Dyraste (om man nu kan kalla det dyrt, tycker personligen att det är ett rätt bra pris på ett russ med bra stam) är 15.000,- som jag inte ångrar för fem öre!
Den billigaste jag köpt var Dulilla Roll för många år sen, 1000,- Den dyraste minns jag inte eftersom vi mest har fött upp själva, kan ha varit Munter 326…..
Razmus Raid kostade 9.500:- som 1-åring. En mycket bra affär, tycker jag :)

Billigaste var Jolly jojo hon kostade ca 3000kr , om man bortser från varmbloden som vi fått överta..Isf är det Babe e:super tilly som var billigast. ;)
Dyrast var Guldhagens Eros som inte heller var dyr 9500kr och riktigt fin stamtavla. 

billigast 4500kr för 2 russ orra o timtim.
den dyraste inte dyrt alls jag har köpt är Funiper 5500kr
min syster har den dyraste vi har köpt är shettisen roshems mylady 7000kr
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Finns en intressant disskusion om priser på russ på gotlandsruss.ifokus!
Den billigaste har nog varit Lojstas Kalle som vi fick för 3000:- då var han 6år. Han hade gått i en stor skogshage hela sitt liv och var ohanterad. Han var mycket överviktig när vi köpte honom. Första sesången som han tävlade så sprang han in drygt 4000:- har jag för mig och blev vinstrikaste russdebutant på visbytravet.
Dyraste var nog en godkänd russhingst. Han gick på 15000.

Billigast var Bandit, han fick vi för slaktvärdet (några hundra kronor). Han är även den bästa och mest älskade häst jag har/haft (och vi har haft MÅNGA hästar).
Dyrast har jag ingen aning, vi har fött upp de flesta ponnyerna själv och vi har bara köpt när det har varit bra hästar som varit billiga.
billigaste russet har vi fått ,dyraste 14 000:- för en tvååring

billigaste var wiktorin han var då 2-år , han kostade 8000:-
dyraste var jonglör , han kostade 32 000:-

billigaste var nog Benjamin S
dyrast var nog min älskade Morningstar

min billigaste var min shettis Goofy,som jag fick gratis:D han har nu ett rekord på 2.30.3(:
Billigaste köpet vi gjort var Tristan, 4000kr. Dyrast var Penni. Däremellan ligger Pärloito på 10+moms därefter Speedy Tim på 12+moms.
Billigaste köpet var gratis. Dyraste: Extra 10000kr och Gold Laday 10000kr. Vi har knappt köpt några hästar utan har leasat de flesta eller så är det egna uppfödningar.

Billigaste var nog min gamla shettis som jag köpte dräktig för 1kr… Dyraste var Rondo :)

Vår billigaste måste ha varit Ruffe som vi ärvde, en toppenhäst som har glatt många kuskar genom åren.

Jag som kommer från halvblodsvärlden tycker att vår russ var billigt, men han är det mest värdefulla vi äger <3