Hoting!
Vilka tänker anmäla dit? vilka hästar, rekord, prop osv?
Hoting kör sitt dubbeltrav 4-6 Juli tror jag.
Jag ska anmäla Extra som har ett rekord på 1,58,1 till tillägg vid vunna 2,08.
Hade faktiskt tänkt åka dit i år, men det var så dåliga proppar för Musse så vi står över.
Hade vealt åka men propparna passar inte detta år tyvärr..

Jag ville åka, bra proppar o allt men de gå inte ;; :)
Jag har tidigare år inte haft proppar båda dagarna utan typ bara ett lopp, nu hade jag 3 lopp som passade ! :D ser verkligen fram emot de!

Jag ska dit, men har inte kollat propparna riktigt noga ännu.. men vet att Kraterns Athena har lopp ! :)
Ska bli jätte roligt att åka dit tycker jag, det är ju en mysig travbana ! :)
på tisdagen ska jag dit med Tyson :)
vilka tänker övernatta av er som startar?? =)
Jag kanske övernattar med Extra i våran hästbuss.
Stallplatser finns bara man säger till att ponnyn ska övernatta. Åtminstonde tidigare år har man kunnat stalla in ponnyn.
Pärloito ska ut i Russerien 1.50 - 2.10 & 2.08 på söndagen, han har rekord 1.59.
På Tisdag ska Pärloito ut i Russerien 1.50 - 2.10. :)
stallfrågor för Hotingtravet besvaras av Veronika Borg 070 - 607 15 90

#9 vi ska övernatta där hela veckan ! :)

Kanske kommer med Betsie!:)
Anmälan senast ikväll kl 20.00!! :)
Jag har redan anmält Pärloito!
jag har anmält Tyson Ås:)

Inga fler som har anmält? :)
Lägg upp listorna så fort dem finns tillgängliga. Förstår att det kommer ta lite tid då det gäller dubbeltrav!!! :) men om någon ser dem på kanal 75 så lägg upp dem :D
#17. Du strunta i mig, hur ska ska jag komma till Bollnäs nurå? Fe´rgus kan inte åka själv :'(
#19 haha du får helt enklet köra honom ner ;)
Jag har anmält Extra:)
#19, hade fergus inga lopp på hoting heller? :/ tråkigt!!
Putt! =)

är det någon som vet om startlistorna kommit ut till hoting?
putt, listorna kanske kommer ikväll om vi har tur? :D
putt, inga ännu?

Nix, inga listor på kanal75 än
#22 Jo han hade lopp men jag ska göra nästan allt med mitt moppekort då och mamma jobbar så jag vill inte åka med bara carro och hennes mamma eftersom han är lite knepig i transporten och kan slå på banan, då känns det bäst att ha mamma eller pappa med sig. Fe´rgus hade ändå ett kanonlopp på Gävle ju, så jag anmäler dit ist :)
inga listor? :)
#28 jaha!! :) det förstår jag !
inga ´listor än?
inga listor än? :)
Haha, på Gävle, vad snackar jag i, menar såklart på Bollnäs ;)
preliminära listor
Preliminära listor

tippningar?:)
Finns det något ställe där man kan läsa när det är första start, paus osv?:)
tack för listorna :D:D
synd att bara ett av loppen jag anmälde till blev av :/
får man starta i två lopp per dag när det är dubbeltrav? Jag måste fått veta helt fel annars, trodde det var 2 en dag och 1 lopp andra dagen om det är en dag emellan? :S Kan någon säga vad det är som gäller ? :S

#37 så har jag också hört att det är
#37 det togs väl bort för några år sen

Antar de är mig ni menar! ja har själv ingen aning! men ja anmälde iaf för att veta att ja kom me i något lopp! kan ju inte bli alvarligare än att ja stryks från ett lopp lixom
#39 när togs det bort? har inte hört något om det förut! :S Gäller det då fortfarande att du har ett visst antal tävlingsfria dagar efter dubbeltrav? eller är det också borttaget? :S
Gud vad jag missat känner jag.

Jah ska också starta med betsie i 2 lopp per dag och vad jag vet så får man göra de

man får väl inte starta 5 dagar efter dubbeltrav. tror ja men ja har ingen aning! ring sptf o fråga så får ni riktigt svar! men inget värre händer än att ja stryks frn ett lopp
#43 sptf är stängt nu, tänkte om någon här visste? letar överallt men kan inte hitta något, finns dock miljoner att leta i :P

jo men på"frågor o svar" står de att man får göra det iaf för hästar över 3 år! står så här där:
hej om det är ett dubbeltrav får man starta två lopp båda dagarna??
Hej!
Ja du får gör två starter/dag om ponnyn är 4 år eller äldre. Dock får den totala distansen max vara 4280 m/dag. Då räknar man startdistansen. Ex. om loppet är 2140 m och din ponny står på tillägg, så räknar man 2140 m och inte det tillägg din häst har.
Mvh Christina - SPTF
Jo jag hittade det också precis!
Hade ingen aning om detta!
orkar inte tippa men jag tänkte iaf speaka Charmgumman i lopp 2 ;)
Speakar Betsie i alla lopp jag, grym form på lillflickan! Heja Carro! :D (Hoppas hon tar resandet bra bara, hon brukar ju tyvärr icke det.)
Startar en ny tråd gällande tippningar till Hoting!