Bollnäs 6 juli
Tidigt ute, men är det någon som tänker anmäla? :)
Kategori B 7.000- 27.000 kr
1640 m. Autostart
**
Pris: 2.000-1 .000-650-500-400-(300) kr.
**

Vi räknar med att åka dit med Gemini! :)
Okej! :D

Ska du dit? :)
Om pappa ska det, Fe´rgus kan inte åka transport själv :P
Grann kommer anmälas.
putt :)

Kanske anmäler ut Mawerik, men endast eftersom det inte finns några andra lopp, han står dock för hårt inne i loppet men han får ta det som träning
#8 Det låter bra :)
#6 ja man kan ju hoppas att resultatet blir detsamma också.. 
Nej jag har en kännsla av att det kommer bli ett tufft startfält i år, många hästar som gått fort kring denna prissumma, så segertiden lär nog bli under 50 tippar jag på.
Men jag gillade Bollnäs, riktigt mysig bana och man lär nog ångra sig om man inte anmäler, hästen behöver ju inte vinna. men kan gå ett riktigt kanonlopp ändå! Så jag anmäler och hoppas på det bästa ;)
#10, Jo jag håller med. Jag hoppas att Fe´rgus inte blir så stressad bara, för jag vet att han kan gå runt 50. Kanske inte under men han har ju ändå gått 51,0 iår :) Jag hoppas på många startande och ett jämt och roligt lopp :D

Twist kommer nog anmälas :)
Lite tidigt att be om listor ikväll kanske med tanke på att anmälan för dom stora går ut 9 imorgon, men man vet ju aldrig :)
Fe´rgus är anmäld :)

gemini är inte anmäld ^^

Fantazia skulle starta, men pga olyckan som hänt så kan hon inte..
Men verkar bli ett mycket spännande lopp!
Lycka till allihopa som har anmält!! 
#16 vad har hänt med henne? :(

För 4veckor sedan så var jag ute och körde, då jag mötte en lös hund.. Så det blev tok sken, och hon sprang rakt in i en sten.
Vi fick sy 4 stygn på högerfram knä, och hon fick rejäla skrubbsår på bakbenen…
Men vi ska in med henne imorgon igen, det har blivit något med högerbakben som gör att hon inte kan vrida det riktig när hon svänger. plus att hon har en Galla som var stor som en tennisboll, men som därimot har sjunkit till hälften sedan igår.
Men hon är inge halt eller så för tillfället. Så vi hoppas att det inte är något med bakbenet nu!
#18. Håller alla tummar för att hon blir helt återställd snart!

#19.
Ser inte ut som så efter idag tyvärr…
Hon har troligen fått en spricka i benet, och hon har fått en rejäl vridning i leden på bakbenet… Så nu ska hon gå på metacam i 2veckor, och om 3veckor ska vi in och ta nya bilder för att se om det har blivit en spricka eller inte.
Så det blir ingen start i varken Juli eller Augusti..
kanske inte ens något på hela tävlings året.

#20 Vad tråkigt att höra!!! :( Hoppas att allt går bra!

Nån har lite info om denna dag eller vet vart man kan hitta info om när loppet kommer gå mm? 
#22 Ponnyloppet kommer gå kl 17.00, så vi får höras av om när vi måste åka då.
här är en länkt till programmet: http://www.bollnastravet.com/files/1/14/100706web.pdf
Lite tråkigt att loppet kommer gå så tidigt, med tanke på att första start är 18.20..
#23 Jag tänkte åka dit och kolla, Hoppas bara att jag hinner i tid till att se ponnyloppet! Trodde inte det skulle gå så tidigt :/

Jag tycker det är så himla dåligt att ponnyloppen ALLTID blir åtsidosatta och man får starta långt före första start. Folk tycker det är kul med ponnytrav och det är synd att ungdomarna inte får den uppmärksamhet som man egentligen ska få.
#25 håller med helt och hållet!
Förra året gick loppet efter lopp 4 om jag minns rätt.. då var det massa folk som stod och kika och tyckte det var spännande.