Lycksele
Någon som ska till Lycksele i år? Jag ska då dit med Extra.
ska ditt med Mille & Penni om dom kommer med förstås 8D
Går det tillräckligt med dagar emellan dubbeltravet på hoting och lycksele för att man ska kunna starta båda dagarna och sen på hoting? =)
Nej jag tror inte det
#3 var det jag misstänkte. minns inte datumet men jag tror det gick för få dagar, tror det var samma ifjol. Men jag hoppar över lycksele i år.
Glöm inte att anmäla senast 1 juli kl. 09:00 på mail, christina.hietanen@boden.travsport.se

blir inge lycksele för mig iår :)

jag kommer till Lycksele med Telia (=

Ni kan ju inte missa lycksseeeleee!!!
Jag vägrar att missa lycksele:) Det är världens finaste och bästa travbana i hela världen:)
Nej, skippar Lycksele med Musse och laddar för Östersund…

bra amanda ;) det kör jag oxå på :P

Jag anmälde imorse men har inte fått något svar om det är mottaget eller inte… Har ni andra fått det?

#12 Vilka kör du nu? :D
Vill åka men ska köra imorrn kväll o vill inte anmäla om jag inte vet formen på dem :/

Anmält Zippe precis :)
#12 Jag har anmält men jag har inte fått något svar.

Tror det är christina som tar emot? :P

Jag har skickat flera mail och försökt ringa men får ändå inget svar:(

Fick höra att chirstina ha opererat sig så hon kanske inte svarar pga det.
Jennifer har så rätt. Men jag har svarat till alla nu 
Såg startlistorna på sptfs sida och i lopp 4 står inte Talang II lite fel ? eller ska den ens få vara m i det loppet ? Har jag läst proppen helt fel ? :)
#20 Anmälan gick ut före Boden starten, så det skulle ha varit halvrad på alla dessa som startade då. Men då det tyvärr blev fel i propparna, så har vi måsta göra nya listor, och då kommer starter med som inte ska synas.
Så svar på din fråga, Talang II står rätt och ska vara med 
#21 Okej men då så :) då var det lite så jag funderade på

hade så gärna velat fara :( så synd på en så enormt fin bana! men bara hoppas på nästa år :)