Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 3356 ggr
Mandah
0

Löshoppning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var nere och löshoppade min lilla shettis idag, första gången han hoppade själv sådär utan att jag sprang bredvid. Och hoppa det kan han! ;)
Han är 103cm hög och hoppar lika högt som han själv, om inte högre.
Han hoppade ändå inte maxhöjd idag, vart så varmt osv så kom aldrig upp i max. Men hoppa det kan han. :) Så jag vet ännu inte hur högt han kan hoppa. :O

Slänger med en bild!

Brukar ni löshoppa era ponnytravare? Visa gärna bilder eller filmer ni också! :)

einarsson
0

Vi löshoppar ponnytravarna ibland. Förr hoppade jag dem mer.

På bilden löshoppar Bandit (russ) ca 150cm.

Maddus
0

Evelina löshoppar ibland med Sofia som är 3 år :)

Tusen
0

#2 Jag har säkert sagt det förr man jag kan bara inte låta bli att säga det igen.   Jag är helt förälskad i er Sofia T. Kyss Hon ser precis ut så som ett russ ska se ut tycker jag. Har sett en hel del bilder på henne här i fokus och jag har ännu inte sett en enda bild där hon inte är superfin. Vilken utstrålning!FörvånadSkrattande

Skrev jag förrut att vi hade haft hennes mamma här på inridning en gång för länge sedan?

extra
0

Jag har löshoppat min shettis Max IV och Näsvallens Aldur när vi hyrde honom. Max ska inte hoppa så mycket nu då han har problem i ett framben.

Maddus
0

#3 Tack så mycket :)

Jo du har berättat att du hade Salvia på inridning kul!

Vi ska premiera henne nu när det blir här uppe så det blir kul att höra vad hon får för utlåtande (poäng) :)