putt
Någon som vågar tippa?????

12-2-4 Tuffing tar ledningen, Tyson II ligger bakom och luskar, sedan rundar han alla sista bortra och går bara undan, vinner lätt.
jag tror Tyson II vinner Fantom tvåa Tuffing trea
1:a - Tyzon II
2:a - Thyra Tyrann
3:a - Tuffing / Katla
Tyson II - Iva Roll - Ernst Ronaldo

Tyson II , Tuffing , Thyra Thyrann tror att det kommer stå mellan dessa! Men vilket lopp :D :D
http://carolineforsner.blogg.se/
Tyson II - Katla - Tuffing/ Thyra Tyrann/ Fantom
Tyson är ohotad även denna gång, trots ett otroligt på pappret spännande lopp! Finns bara ingen som kan slå honom.
Katla gjorde en fin prestation i elitloppet och hängde på Tyson en bra bit, men slog sedan medvetet av på farten. Hon hade annars gått under 40 då och hon är en mycket kapabel häst.
Tuffing med sina 26 starter är minst rutinerad i startfältet, kan säkert en hel del till, men med tanke på orutinen så kommer han visa det med fler starter i baggaget.
Thyra Tyrann går som tåget och hon är en antingen eller, vinna eller försvinna. En travande Thyra är definitivt med där framme!
Fantom är startfältets yngsta häst, även han under utveckling och kan säkert även han gå riktigt fort om allt stämmer..
Ska bli riktigt spännande att få höra resultatet sen, ett sånt här lopp hade man mer än gärna velat se live!
Lycka till alla startande, men en extra tumme håller jag för Thyra och Ylva, god tur tjejer!
Vilket startfält… Kan ju bara säga att russen blir bättre och bättre! Tror dock veteranen Tyson II tar hem detta SM.
Tänk vilket SM det kommer bli år 2012, hur fort yngre talanger Tuffing, Thyra Tyrann, Fantom, Zlatan Nick och kanske rent av Razmus Raid går då. Russens utveckling är i mina ögon ett ganska fallande ponnytravets ljusaste sida.

#8 Tack Marika :D Vi ska göra vårt bästa att hålla oss i trav!
1:a - Tyson II
2:a - Thyra Tyrann
3:a - Tuffing
Jag tror att Tuffing vinner, spets och slut. Tyson blir tvåa och Iva med duktiga Emma i sulkyng tar tredjepriset! :D
1:a fantom
2;Iva roll
3: Tuffin
Vilket startfelt - en stor cadeau till russavlen i Sverige.
Lycka till alla !
Mvh bj