Resultat SM kat. A
Loppet borde ha gått nu. Någon som har resultat?

Danielle vann, ramona 2:a 3:a luffsen
1:a Danielle 2.07,8
2:a Ramona Mustang 2.08,6
3:a Lufsen II 2.13,8
4:a Gransjöns Kinder 2.15,1
5:a Emmeros Imponera 2.18,7
6:a Angel 2.19,0

grattis kevin :) hejja EPS!
Nej va skoj!!!
Äntligen!!! Stort grattis tilll Kevin som tränar sina ponnysar så himla bra. GRATTIS GRATTIS!!!!

Guuud va roligt! Grattis kevin:D
Stort Grattis till Kevin och Danielle ! 
Här har vi hela listan:
1) Danielle - 2.07,8
2) Ramona Mustang - 2.08,6g
3) Luffsen II - 2.13,8g
4) Gransjöns Kinder - 2.15,1*
5) Emmeros Imponera 2.18,7*
6) Angel - 2.19,0
0) Mathilda - 2.24,2
0) Pepito II - 2.30,6g
0) Luffsan - 2.31,0g
d) Klöwer Nyx 7g
d) Danstorps Kajsa 9g
d) Linhagens Fritz ug
Grattis till Segern med Danielle!
Grattis Kevin!
Anna Manberger, www.stuterila.se

Tråkigt att Kajsa blev diskad…. :(
stort grattis :D
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Någon som var på plats och fotade?? Skulle vilja komma i kontakt med någon som var där angående bilder til Shetlandsponnyn. Var du där och tog kort så kontakta gärna mig på johanna.granberg@hotmail.com

Stort grattis Kevin till segern! :)

Grattis !!
Grattis!!!
Grattis alla deltagare 
Grattis Kevin till segern!
Du är så himla duktig på att träna dina hästar:)
Grattis till segern Kevin och grattis till fjärdeplatsen och den fina tiden Hanna. Kinder och du är ett superpar
Josefina och Eva
#9 jo det var lite tråkigt, men Kajsa var väldigt ivrig, hade hon inte tagit sista galoppen på upploppet hade hon kanske sänkt nån sekund, hon var jätteduktig och gick jättebra! Det blev lite strid på upploppet, det var 3 hästar på upploppet där Kajsa var och hon va i mitten o hon ville ju om hela tiden, var lite för laddad och hon hade lite för lite bomull i öronen också, men hon var jätteduktig, och det är ju bara en ära att vara med :)

Stort Grattis Kevin till segern :D

Grattis Kevin och alla andra i kretsen runt Danielle!! Hälsar alla vi på Umåker :)

Grattis Kevin!

Gud vad roligt!! GRATTIS KEVIN!
#18 Så jättehärligt att höra att det finns folk som kan vara nöjda med sina ponnysar trots att de blir diskade. Jag blir så glad när jag läser sån´t. Det kommer säkert gå bättre nästa gång för er.
#23 det är ju klart att man ska vara nöjd om hästen går bra men blir diskad! det går nog bättre nästa gång:) önska bara att man hade nästa år att köra också, sista året för mig, sen blir man för gammal, o Kajsa är en jättehärlig häst som verkligen vill springa, jag är så grymt nöjd över vad hon har gått! hoppas på några bra placeringar dom tävlingar som man har kvar med henne

Någon som var där och fotade?!
Jag skulle vilja ha en fin bild på Kevin och Danielle!
Grattis förressten Kevin! Snyggt jobbat!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Vill också veta om det var någon som var där och fotade, vill ha kort till tidningen Shetlandsponny, hör av er till mig om det är någon som kan ställa upp med bilder!

Grattis Kevin!! :)
Jag skulle gärna vilja ha bilder ifrån loppet. Helst på Danielle och Luffsen II.
Är det verkligen ingen som var där och fotade vinnaren som vi skulle kunna få låna till tidningen shetlandsponnyn??
Jag vill helst ha en bild på Danielle men gärna också en bild på någon av de andra hästarna.