Tippa Jägersro 9/7
Här hittar ni startlistan --> http://www.montetravsport.se/ponnytrav/startlista/100709_J_Banprog_InD_01.pdf
Tippa :)

Hoppas Marcus tippar, jag tycker det är SÅ roligt att läsa det han skriver om alla hästarna

tippar endast russloppen.
lopp2. Pingla trott eller Ronja ernst.
lopp3. hega eller farmens sprinter
lopp5, brizy cup final, kör själv häst nr 9 Olympia Dar
lopp7, kör själv häst nr 5 tigerlilja
lopp 9, här rider josefin min häst ijor, så självfallet hejjar ja på honom!
lopp11. emorin
lopp13. uma dar
lopp14. kör själv häst nr 6 ijor

vet någon NÄR första start går? :)

Första start går kl 17.00
tänkte tippa först och främst shettisloppen och kanske ngt russlopp.
Lopp 1, Brizy Cup finalen:
Maja, Larizza - Emmeros Cesar
Kommentar: Maja, står inget vidare bra i handicapen men har tränat tider långt under rekordet men sen har vi ju Larizza som är en mycket bra häst som jag tror kan ha en del sekunder sparade. Jag ser helst Maja som en vinnare men det blir nog fight ända in i mål och vem som vinner vet jag inte. Sen har vi Ceasar som står väldigt bra inne i handicapen. Han kommer nog med snabb fart men tror inte han räcker för att kunna springa förbi dom därframme.
Lopp 4:
L.A Geronimo - Grim II - Erikas sip of Bunna.
Kommentar: L.A Geronimo är en mycket fin 3-åring och jag tror att den kommer vinna igen. Grim II blir nog tvåa om den håller sig på benen och Erikas sip of bunna som blir oftast placerad blir nog 3:a i detta lopp. Själv startar jag Melinda men det är första starten för iår så jag blir glad av en placering!
Lopp 6:
Aria - Otto - Hilda II
Kommentar: Jag vet själv hur snabbt Aria kan gå om oon håller sig på benen så jag tror att hon blir ett stort hot. Sen Otto verkar bara utvecklas hela tiden så jag tror han tar andre platsen. Sen har vi Hilda som är anmäld till 2 lopp fast det är en treåring så om de väljer detta lopp blir den nog trea.
Lopp 8:
Emmeros Fantasia - Ruffs Mo - Mimmi VI
Kommentar: Emmeros Fantasia tjänar en hel del på intervallen så jag tror det blir hon som vinner denna gång. Därefter kommer snabba ruffs mo på en andra placering. Trea blir Mimmi som bara sänker sig hela tiden.
Lopp 10:
Maja, Larizza - Loppan Loppis
Kommentar: Återigen möts Larizza & Maja men till Majas fördel är det kort distans. Jag kan inte riktigt svara på ve som blir etta eller tvåa för båda har mycket sparat. Därefter kommer ännu en fin treåring Loppan <loppis som glider in på en tredje plats.
Lopp 12:
Roshems Lord - Hilda II - Emmeros Alexander
Kommentar: Lord går långt under rekordet så vi får hoppas att det går bra bakom bilen…. Hilda II blir nog tvåa om den väljer att starta i detta lopp och trea blir förmodligen alexander.
Hoppas jag får något rätt ;)
Lycka till Sara med Justie, My med Pilgrim oc Natta med Lorella & Copiad i russ loppen :)

selina kör snabbt i starten :D tänkte ligga bakom dig då ;)

Jag har tippa de lopp som finns på P75 i programet vid lopp3.

Jag såg det Marcus, sååå stilig bild på dig var det också… Är det att titulera eder med Herr Doktor nu
?
Är det bil provstart?? när?
Då får jag väl tippa :))
Lopp 1. Månstorps Larizza - Maja - Allgunnens Yellow
Lopp 2. Gelden - Laponia - Lill-Gumman
Lopp 3. Farmens Sprinter - Slätthans Ritzy - Hega
Lopp 4. Erikas sip of Bunna - Roshems Melinda - Puzzel II
Lopp 5. Allgunnens Åliva - Dis - Astrid II
Lopp 6. Otto - Maja III - Aria
Lopp 7. Farmens Sprinter - Lorella - Skott´s Dooleys
Lopp 8. Felix - Emmeros Fantasia - Mimmi IV
Lopp 9. Skräcken - Allgunnens Åhellen - Ravenna Ernst