Tippa Lycksele
Nu tycker jag det är dags att tippa Lycksele dagen:
Lopp 1: Jajamaen - Rågsvedens Wontolla - Yre
Lopp 2: Telia - Nikita II - Bårarps Pinto Blaze
Lopp 3: Kör själv
Lopp 4: Ligist - Talang II - Secret Sunrise
Lopp 5: Nikita II - Gläntans Mille - Duracell Av Friheten
Lopp 6: Charmgumman - Rågsvendens Wontolla - Yre
Lopp 7: Jajamaen - Thujas Carat - Pandoura
Tyvärr kan jag inte fixa hit startlistorna
Lopp 1: 3-2-7
Lopp 2: 5-8-7
Lopp 3: 4-5-3
Lopp 4: 2-5-4
Lopp 5: 3-1-2
Lopp 6: 6-4-1
Lopp 7: 4-3-2
Lycka till! :)
putt

vart hittar ni startlistorna?

Ojj, låg ju på SPTF ;)
**OBS!
**tänkte bara säga att de där är inte dom rätta startlistorna, blev något fel när Christina skulle sammanställa dem så tex lopp 7 som det står är ett 2.25 lopp, är egentligen ett högst 2000 kr lopp .. så bla. distanserna stämmer inte m.m. Säkert något fler fel. Nya startlistor kommer tydligen på måndag, och då förhoppningsvis dom rätta..
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~
Då får man tippa om då :)
Nu finns startlistorna på http://www.sptf.nu/startlistor/100710_LY,v3.pdf
Första start är kl. 12:00
Anmälningsavgiften är 100 kr/start och betalas in till Lyckseletravets pg 37 23 19 - 4
Lycka till alla startande

Provar tippa :)
Lopp 1. Rågsv. Wontolla
Lopp 2. Bäckdalens Picazzo
Lopp 3. Stuves Pimpim/Charmgumman
Lopp 4. Pandoura
Lopp 5. Nikita II
Lopp 6. Charmgumman
Lopp 7. Jajamaen/Pandoura
lopp1: kör själv
lopp2: Telia
lopp3: Charmgumman
lopp4: Talang II
lopp5: Bäckdalens Picazzo
lopp6: Rågsv. Wontolla /Charmgumman
lopp7: kör själv
fler tippningar:D
putt

jag provar väl på en tippning då ( =
Lopp 1: (syrran och Molltas Leaf tävlar så hejjar på dom) tror de kommer stå mellan Rågsv. Wontolla, jajjamen och Molltas Leaf. var ett tufft lopp men tror de kommer var dom som gör upp om segern.
Lopp 2 tävlar själv min egna Telia =D
Lopp 3 här tar Charmgumman en enkel seger före Extra som kommer få jobba ikapp dom långa tilläggen strax följt av Zeus.
Lopp 4 Talang II tar här sin andra raka seger tätt följt av Pandoura och efter några längder ner kommer Secret Sunrise ta en säker 3 plats.
Lopp 5 tufft lopp. Nikita II och Bäckdalens Picazzo gör upp om segern. tror de kommer stå ända in i de stista. 3a platsen kniper Gläntans Mille.
Lopp 6 Charmgumman ta sin andra dag seger tätt följt av Rågsv. Wontolla. efter dom gör Yre och Jollina Roll upp om 3a platsen.
Lopp 7 Pandpura vinner före jajamaen sen gör Secret Sunrise och Thujas Carat upp om 3a platsen.
Lycka till alla som ska tävla och kvala =D
GO BODEN =D
Idag gäller det:) Känner mig fortfarande uppjagad efter Chakirs seger:D Min underbara lilla sköthäst:D

Nu säger jag de här kanske lite väl sent, men ta me badkläder för de som vill bada efter loppet! Bruka alltid vara lika roligt, samt att Telis prinzip, stuves pimpim och thujas carat är strukna. Det blir alltså 3 hästar i lopp 7. NI ÄR SÅ VÄLKOMNA : )

Ser fram emot härliga badbilder och lycka till Therese (Molltas)och Pernilla (Telia) idag!

#14 Tackar ( =
gick super bra för Telia. slutade 1a på tiden 2.45,1 ; ) så nu taggar vi östersunds dubbeltrav :D