Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 354 ggr
Ogge
0

Söker ponny för ridning

Hej är det någon som har en litet större russ el någon annan ras (närmare 130 el högre) som ska sälja, och är fin att rida. Jag söker nämligen en ridponny till hösten. Mitt russ jag har nu kan man inte rida på så mycke,vill bara kasta av mig Ledsen Får heller inte vara allt för dyr max 15.000

LindaBlomberg
0

Jag vet ett fint russ som är till salu, jättefin att rida och köra! Han är nog maxad om jag inte minns fel!

Ogge
0

Okej, var finns finns han och vem äger honom??

Jlu
0

O´gallant här från Skellefteå är tillsalu nu! Kolla blocket.se! Han säljs som ridhäst och kostar 9500 kronor!Skrattande

Ogge
0

Jo såg den annonsen..men han kunde ju inte va ensam i hagen och han ville ju alltid ha sällskap när man red ut..passar nog inte mig Ledsen

Ogge
0

# putt

Ogge
0

Är det ingen som vet av någon C ponny? ska inte ha den för tävling på nåt vis,utan som gårdshäst som jag kan rida ut på och kanske köra om den är inkörd Glad

Nitro
0

#6 Hur gammal får hästen vara ?
Hittade en ; http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=96140

FridaSimonsson
0

Jag har den bästa åt dej Evve : ))

Dagobert ^^

jonasjo
0

# 7 Tack för tipset ska ringa henne i morgon och höra om han finns kvar,var ju så nära också Glad

Nitro
0

Så lite så . Tyckte den verka trevlig iaf , och som sagt . Det ska ju inte vara nån tävlingsponny vad jag förstått. :)

Ogge
0

# 10 Jo nu har min mamma ringt på annonsen Glad så vi ska åka och titta på den på lördag och provrida då förstäss..jag längtar.. hoppas jag tycker om den,den var 136cm hög,korsningsponny

Nitro
0

hoppas de går bra!! :)