Jag har anmält Dooleys

HAR DU???? hihihih
Marimo är anmäld till 2.00 och 2.08 loppet!
jag har anmält :)
Har anmält till 2.30 proppen :)

Denna gången hoppas jag verkligen tävlingen blir av.

Vi har anmält 4 ponnyer.
#5 det gör vi också.
Kvällstrav blir det om ni missade inlägget i någon av dem andra flikarna. Första star går kl. 18.00
vi har anmält polia och bårarps braveheart. Polia till 3.28 och 3.18. Braveheart till 3.07 :)

Vi har anmält Trollslända & Glorias lucern ;D hoppas att någon kan lägga ut preliminära listor !

Kvällstrav en söndag??

ja det ska bli 30 grader varmt och sedan har vi ont om banpersonal då det är göteborgsgalopp och travdag.

Okej, det ställer ju klart till lite när man ska jobba i Malmö klockan 8a dagen efter men det är bara att bita ihop!

Har anmält Gnistans Magic Future, till STC-Loppet och 3.07,0 loppet.Första starterna i år, har varit skadad

Vi har anmält 3st :)
Neptan till 3.07 och 3.12 och Pikant till 2.14 proppen.

Alla lopp blir av 113 hästar anmälda 

yes! vad roligt :D
någon som kan lägga ut preliminära listor ?

Vad kul det blir av! Fina proppar, Åby är värda att få en fin tävlingsdag! Första gången vi ska dit!

Vad roligt att ni ska dit Maartina men jag hoppas inte i mitt lopp ;) hehhee
Någon som kan lägga ut startlistan från kanal 75 när den kommer?
hoppas det blir rätt i så fall listorna
Blev inte pengaloppet (propp 16) av för b ponnyarna?

94 startande räknade jag och mamma till när vi satt med listorna.
#nej prop 2, 13, 14, 15, och 16 blev inte av. 3 hästar i loppen är ju inget kul att köra. Kul med så mycket hästar i loppen som blev av.

Verkligen tråkigt att inte Åby kan höra av sig när lopp blir inställda vi kunde ha anmält ut fler om de hade behövts, bara för att loppen skulle bli av.

Inget ni kunde göra, två hästar är inte mycket. ska Åby ringa hela trav Sverige?? Skärp er! Anmäler ni inte som ni ska så blir det inget heller. Man hinner inte ens lägga loppen och ta bort strykningar för 3:e hand innan ni skriver här inne och skriker efter listorna. Tagga ner!!
Vad kul med så bra anmält
!
Hoppas ni alla får en trevlig tävlingsdag
!

#23 Oj vilket svar
Jag ville bara vara snäll och hjälpa till att få igång fler lopp.

Tror inte det handlar om att ni ska ringa hela trav sverige utan mer att fför det första kanske man vill bli informerad om loppet inte blir av och att man kunde hjälpts åt att få igång loppet!
Tror inte bara det är Anne som ska tagga ner!!

Sälvklart borde anmälaren också ha koll, men vi trodde det var samma regler som i norge att halvrad gälde 6dagar före tävlingsdag. nu var det ju 7tävlingsdagar, så det var ju rätt lungt i våra ögon.. Det brukar stå i proppen om inte halvrad är tillåtet, denna proppen är väldigt miss visande då det står "häst som startar senas 8juli har företräde".
Inget att göra nu ändå, så tippa på:-)
#6, finns det möjlighet att åby kan mejla ut till alla anmälda ang Kvällstravet?

#28 Kommer att stå på ÅPTKs hemsida

Står på hemsidan att första start är 18,00 ..
Inskrivningen öppnar kl16,00 .
20 min mellan varje start ingen pause..
Härligt man kan ta det lugnt söndag fm :)

#27 Oj. fel tråd.