Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 629 ggr
Johansson
0

Hästmässan!!

Är det någon som brukar vara på Euro Horse show samt på mässan ?? Vad brukar ni helst kolla in och har ni gjort några fynd genom åren??

Tyfon
0

jag går bara på mässan

johanna9
0

när är de mässan i gbg??

muskot
0

Jag ska dit nästa fredag :)

Johansson
0

Torsdag-söndag V 8…

johanna9
0

hade velat gå på fredag. men lär inte hinna alls denna gången, flyttar på fredag. vart ju synd som fan

linnrisedal
0

jag sak dit, ska vel antagligen hjälpa till i Åbyponnytravs monter. KOm och hälsa på :)

Cherriese
0

jag, linn, emelie o karro ska till göteborg på lördag förmiddag.. vi ska både gå på mässan o på tävlingarna..

#5 vart ska du flytta?

johanna9
0

#7 jag ska flytta till genevad med pappa. dom ska dela på sig.  emn jag kommer ha alla hästar kvar.

men jag vill så gärna gå på mässan. har vart på det flera år. tråkigt när man inte kan.

HugoBoss
0

ska dit på freda :D

DubbelE
0

jag har vart där dom senaste 3 åren.. hittar alltid nånting bra eller fynd, köpte ett täcke till fjordingen förra året för 199:-, bästa täcket jag köpt hitils så det var ett riktigt fynd.

Cherriese
0

#8 jaha, tråkigt! vart ska du ha hästarna? hos mamma?

_JonnaRoos_
0

jag skall åxå dit:) på lördag.. kanske ses Erika:D

johanna9
0

#11japp hos mamma. hehe,..

Cherriese
0

#12 ska du dit på förmiddagen eller kvällen?? vi kommer dit vid nio o sen har vi biljetter till förmiddagens tävlingar! du får ringa.. ;)

_JonnaRoos_
0

jag vet inte för det är majia som fixat x) hihi.. ja vi höres:D

Cherriese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 kommer du hit?? isåfall måste du ju komma o hälsa på mig.. ;)

Millaaann
0

#15 o mig med :)

[jenny-]
0

brukar också gå på mässan! Euro horse är också kul men mässan är ju det bästa på HELA året. Ni lär se mej där nästan alla dagar. Skrattande 

Vissa år har man verkligen fyndat, täcken för 99:- mm mest på börjes.

HeJdÅ !!

Johansson
0

Ja om det nu slutat snöa så bär det av till Scandinavium fredag.. Tänkte kolla in Going Kronos…..Kyss

muskot
0

#19 Jag var också där igår! Vi kom dit trots all snö (från Skåne), det tog lite längre tid än det brukar men det var det värt! Going Kronos är huur fin som helst! Kul att han var med.

Johansson
0

#20 Verkligen en glänsare utöver det vanliga.. Tjejerna fick t-shirtar på honom samt autografer av gamla och unga travkändisar. Inköp hans med lite täcken, grimma, körspö, sadelgjord mm.. Fanns mycket att spana in. Tyvärr ingen vidare fortograf men här en bild på några travprofiler..och känd hoppryttarinna..

Johansson
0

Ännu enbild men tyvärr så hade dom släkt ner mycket när Going Kronos var inne så bilderna blev urkassa..

Tyfon
0

#21 kortet var väl bra men Björn´s min?

ozzkan
0

Ska dit imorn, både mässan o tävlingarna.

HugoBoss
0

#23 , Stigs va väl värre ?;)

ozzkan
0

Gyrmt fina transporter o Lastbilar!
Även det andra va fint men.

Men sen kostade transporterna som dom gjorde, såg en grymt fin för, uhm, 162 500 :-

Johansson
0

GOING KRONOS!!!