Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 706 ggr
amandahandersson
0

Mini Elitloppet?

Hejsan!

Jag hade tänkt anmäla min shettisgosse Norrskenets Jupiter till Mini Elitloppet. Han har 9.775:- och rekord 2.42,6.

Nu undrar jag, ni som också hade tänkt anmäla till Mini Elitloppet. Vad har era ponnyer för rekord, och vad har dom för pengar?

Intressant att veta, så vitt jag har förstått har min kille en del pengar motför sydponnyerna i samma tid.

Mvh /Amandah

Johansson
0

Godmorgon.

amandahandersson
0

God eftermiddag…

ozzkan
0

Tja, jag tror inte vi anmäler, men får se.
Han står ganska illa till o han lär inte komma med.:P

ALBAN
875 poäng tror jag.
14.875 :-
2.35.8
Var med förra året i 2.40 loppet och blev 2:a
Han måste ju vinna lopp iår för att komma med troligtvis. Och då får han mycket pengar, så därför ligger jag risigt till.

amandahandersson
0

#3, ojdå.. Det var tufft : / Att det är bättre med tid??

Jag funderar mer och mer på att skippa att anmäla faktiskt… Fast för upplevelsens skull så skule jag vela vara med. Något extra starkt minne måste man få under sitt sista shettisår =)

Men annars ligger Lilla Storsjöpokalen på Östersund lite närmare, och om proppen är bättre där yrkar jag på att anmäla dit istället…

ozzkan
0

#4 va menar du?? "ojdå.. Det var tufft : / Att det är bättre med tid??"

amandahandersson
0

#5, ditt tidgare inlägg ;) Tufft med 14.875:- å måste kröa ett lopp ;) Det räcker ju å komma 3:a så har man över 15.000 : /

Därför menar jag att det är bättre med tidsproppar ;)

VeronicaP
0

Vi har ju slättens Lilla My då , som har 2.37,0 i tid och 6550 i pengar så o, hon kommer med så står hon bra till, hon har 1020 i poäng, idealet vora ju att vinna sitt första lopp i år och göra det godkänt för då får hon mer poäng och ändå klara sig för att stå i första volt …

trogen
0

Hade tänkt anmäla Stjärnprinsen rek: 2.35 och 12675:- insprunget. 2100 i poäng. hoppas att han kommer med:D

ozzkan
0

#8 Hoppas???? Du är nog säker. :P Du är nog kandidat till segern med! Trodde du skulle ta mej förra året men han va lite galoppig då va?? Det gick grymt bra för er efetr Elitloppet.

PromiseMinanMorfeus
0

Har Ekslätts Sacrifice han har 10.700 kroner 2,31,6 och 2530 poäng! Tror ni att han kan komma med? Eller ens ha någon chans? Jag får ju tyvärr inte tävla han ;(

muskot
0

#10, Jag tror att Sacce kan ha jätte bra chans Malin! och han borde komma med me 2530 poäng!!

Jenniferohlson
0

Ja ska se om min pålle kan springa in lite mer pengar innan för nu har hon för lite.. men om hon gör de och kommer med så åker vi för kuls skull utan vinstchans:D

[lufsen]
0

tänkte anmäla linhagens fritz han har sprungit in 10.000

ozzkan
0

#13 Han lär ha chans, gått rätt fort va???

amandahandersson
0

Nejnej, det blir inge Elitlopp för Jupiter : ( Han har ingen chans! Visst skulle det vara en upplevelse, men jag vill int psyka sönder min häst…

Lojjsan
0

Men du… om du tränar ordentligt så ska du se att det går bra!

amandahandersson
0

Vi får välla se.. Kanske om han får nå fina lopp här fram över.

trogen
0

#9 jasså du tror de;P hehe ja han vart lite het då i straten.. jag brukar alltid värma honom två gånger men då kunde ja inte de och då blev han så jävla het och pigg så då blev de gallop:( aa sen i slutet blev de 6 segrar 1 andra 1 tredje på 14 starter. :)

[lufsen]
0

linhagens fritz har sprungit 2.30 och har sprungit in 10.000