foder!
hejsan alla! är lite nyfiken på vad ni använder för foder till era hästar nu när träningen sätter i gång! ha de bra alla

Jag ger min hö, lite betfor och mineraler.
våra får hösilage, havens meadow herb och havens stud and breeding mix, samt mineraler, vitaminer..

Våra får hö, havre, Åsebro black winner, betfor och även ibland linfrökaka!

hösilage, krafft groov när de blir körda.

Mina får hö, havre, mineraler och bovete….Sippan får också krossad säd ( vete, korn och ärtor)
Våra får hö, krafft groov, betfor, alger några får havre…dock inte de galnaste hehe… ;) sen får dom mineraler, bioglucomin, foran, vitlökspulver, kalk..

Mina får solvallablandning, havre, betfor, mineraler och vitaminer av olika slag, och självklart hö.

Hö, kraft grov,morötter..

Hö, krafft ponny till russet och krafft grund till resten! =D
Hö, KRAFFT Ponny, müsli, B-och E-vitamin, betfor.

Denisé vet redan vad jag ger mina. ^^ Men mina får Hö, Hösilage (lite av varje) KRAFFT Groov och betfor. Toppar dock hästarna en vecka före start.

Våra får Hö, Korn, havre och mineraler, periodvis även Aloevera och Jäst
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Hö, krafft groov, morötter och olja. Nitro & Pigall får biotin också.
Hö, betfor, musli, havre ibland, vitlök, mineraler, b-vitamin..

Våra hästar får hösilage, eggersmann ponnypellets och dito mineraler, under tävlingsperioden får de istället egersmann ekologisk müsli utan havre.

Nya krafft groov,betfor,Hö,och hösilage ute. alla mina får detta ponnysar som stora hästar:)

Solvallablandning+mineraler+vitaminer+morötter+ vetekli+VSL+hö….. Ja så är det nog……

hösilage, havre, miniraler, betfor och LITE grov sport äter roffe.

Hö, halm, kornkross, mineraler, salt.

Hö, Pasture mix, Fiber P, Betfor & vitlök + lite salt.

Just nu får våra ponnyer hösilage och fibergi. Periodvis vitamer och grejs :P