e. Tomtebos Enoc G 481
Hej!
Jag undrar lite hur många här inne som har en eller flera avkommor till Elit-hingsten Tomtebos Enoc G? Lägg gärna ut stam, bild, trav/utställningsresultat på dem.
Min lilla kille
Lego-Lasse 603
Brun hingst F.2003 125cm
e. Tomtebos Enoc G 481 u. Pandora 3449 ue. Pirat Pan 436.
Lasse är avelsgodkänd med 42p. Är iår inkvalad som 7-åring på 2.31,2. Var beskällare på lojstahed 2009, bilder på hans avkommor finns här
Foto (c) Matis Hallin 2010
#1 jättesnygg & rejäl märr:) Såg att hennes mamma Salvia S är ett diplomsto. Hoppas att Sofia får diplom då. Hör av dig om hon får det så skriver jag in det på Lasses hemsida jag försöker att hålla koll på hans syskon:)
#5 han har inte startat. Men det verkar ju gå bra för hans avkommor ändå :)
Frodo Bagger tävlade jag ifjol. Han är e. Tomtebos Enoc.
Han satte ifjol ett rekord på 2.07 ak och det är satt vid seger.
En otroligt läcker häst med ett vägvinnande steg men otroligt tjurig och gör ingenting självmant. Han är valack och ägs av solängets travsällskap och går till vardags som travskoleponny.

hallå… har googlat lite på russena minas stam,,, och hittade det här… jag har en avkomma efter tomtebos enoc, sto f 99, 39 poäng 2009, 3 avkommor, varav jag äger 2 än så länge…
Ska nog betäcka väldigt snart med Hadar hade jag tänkt!
min sida innehåller mer bilder o uppgifter om hästarna!
silarp.se

#9 en otroligt fin märr o hålla på med när hon själv ville :) men gjorde alltid sitt bästa i loppen. :) En ponny jag hade kunnat tänka mej ha igen :)
#10 "Lilla" Karro är satt i träning, förhoppningsvis kommer hon ut till start i år. Enligt rapport är hon en pigg tant
Veritas odium paretFörvånad

Här kan man se hingstarnas och avkommornas resultat på travet.
#4 nu har han rekord på 2.12,9 och tränar under tiderna.

#11 Vem har henne nu då?
#15 Skickar PM
Veritas odium paretFörvånad
!