Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1885 ggr
stallnysater
0

Inställt Mantorp 1/8-10

TÄVLINGEN DEN 1 AUGUSTI 2010 ÄR INSTÄLLD PGA FÖR FÅ ANMÄLDA!

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

FejnyBejny
0

Någon som vet om denna tävlingsdag kommer köras senare i år istället?

iiirma
0

#1 Det kan jag verkligen inte tänka mej att den kommer göra, men vet inte.

Varför ska vi behöva ha penninglopp egentligen? Inte första gången som vi får ställa in pga av det.

Winner04
0

Tror nog inte att den kommer att köras igen. Nu är det 1 tävlingsdag kvar och jag hoppas det blir en massa anmält till den!

#2 tycker oxå vi kan skippa penninglopp.. menmen!

dextrosol
0

när är nästa tävlingsdag?

savrarpstuteri
0

Fy vad tråkigt för er och de som anmält och velat tävla hos er Rynkar på näsan!

Vi hade anmält ut till 4 starter och flickornas miner sjönk när jag idag berättade att det kanske inte skulle bli någon tävling hos er pga dåligt anmält.

Hoppas det blir riktigt bra för er nästa tävlingsdag Glad!

LouiseOscarsson
0

Jag hade gärna anmält min häst men hon är inte fit for fight. Jag tror dock inte att de är för penningaloppen som de blir inställt. Visby har ju faktiskt dubbeltrav samtidigt och det är himlans många som ska dit. dom hade jättemycket anmält.
Penningalopp är bra fast mantorps penninga lopp passa inte denna gång ''/

giffan
0

#2 Nu väljer man själv om man vill ha penning lopp eller inte.

Synd att det blev inställt. Mantorp är alltid trevligt att åka till.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Carpedium
0

Jättetrist !Gråter 

Jag tror inte det beror på penning utan att Visby kör dubbeltrav, Jägersro har tävling, Romme också och förra helgen var det mycket tävlingar så en del kanske behöver stå över denna helg och vila.

Winner04
0

#4 Nästa tävlingsdag blir väl någon gång i september :)

Hoppas alla ni som anmält till denna dag kommer att anmäla till sista tävlingsdagen på Mantorp! Och självklart hoppas man på många mer anmälningar. Ser fram emot att tävla på hemmabanan i September! :)

Dolores
0

Otur att vi hade igen…

VeronicaP
0

Tror också att det beror på dubbelhelgen i Visby bla och Jägers har ju också tävlingar , vet inte riktigt hur mycket de har fått anmält men Visby var de ju bra med starter

StuteriLA
0

jag tycker mycket om att tävla på Mantorp, men vi kunde inte den här gången pga propparna..

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

Teja-Bea
0

Jag tillhör också en av dem som inte anmälde pga penningpropparna…

Tycker att statistiken denna säsong har visat extremtstakt att det inte anmäls till penningproppar. svart på vitt!

Om jag inte är helt ute och cyklar så är det nog över 80% av de inställda tävlingsdagarna som haft penningproppar.

Sen kanske såklart andra faktorer spelar in, som då tex Visbys dubbeltrav denna gång. Men om det funnits kanonbra proppar nära hemma så hade iaf jag valt att tävla på fastlandet.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

stallnysater
0

har man följt vad SPTF's protokoll så kan man där läsa att de tycker att det är för lite pengaproppar. Så därför skrevs det en hel dag med just pengaproppar. För hur det än är så är det inte lätt att skriva pengaproppar till ponnisarna i och med att de går så olika fort.
Att många får ställa in pga att de skrivit pengaproppar talar sitt tydliga språk tycker jag! Pengaproppar är inte bra för ponnisar!

Jag personligen tycker att vissa pengaproppar är kanonbra, som tex att stänga vid ett visst rekord.

Nu är det som det är och vi var tvungna att ställa in.
Men vi blickar framåt och hoppas på att det blir mycket anmält till vår sista tävlingsdag som enbart kommer bestå av Autolopp.

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Rondo-Dar
0

Jag tror inte heller att det beror på penningpropparna, utan även jag tror mer på visbys dubbeltrav, jägersros tävling och allt det där… För det har väl varit inställt på grund av annat än penningproppar tidigare i år..??