Tippa Gävle 29/7 (inspr.)
Gävle har ett insprängt lopp den 29:e juli, startlistan har äntligen kommit och det vore kul med lite tippningar då det ser ut att vara ett väldigt jämt lopp :)
För att göra det ännu mer lite spännande så är det dessutom autostart, kan tillägga att min (nr 8) har aldrig gått bakom bilen förut så det ska bli spännande ..
Sätt igång att tippa! :)

Oj vad svårt det var att försöka tippa någon här, speciellt när det är auto! 
Så jag lämnar tippningen till någon annan
Men dock tror jag att det kommer bli ett riktigt spännande lopp där vem som helst av hästarna kan ta hem det, i trav lär man ju ha lite tur också…Måste nog åka in och titta sen 

#1 Ja det är faktiskt riktigt jämt, sen har hälften av dom inte gått bakom bil med så vad som helst kan ju verkligen ske, kan ju bli enorma rekordsänkningar osv :P Det ska bli riktigt spännande att testa min ponny bakom bilen iaf! :)
Ingen annan som vågar överlåta sig till tippning? :P

Jag tror det kommer stå mellan jidde Japp och Månsaga. Håller såklart en extra tumme för saga som dessutom har fördel i spårlottningen! =P
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#3 Jag tror att det står mellan dom med, det var de första jag tänkte på när jag såg startlistan :P:)
Jag vill höjja ett varningens finger för Juliett! En mkt kapabel häst som utan galopperna kan gå riktigt fort vad jag har sett!
Men som ni säger, det är autostart, Jag tror Jidde Japp tar ytterligare en seger här, men kan han gå snabbare för tillfället?
Andra hästar värda att nämna är Prins Douglaz som går bra lite i skymundan. Även Månsaga har gjort det bra i år, men första gången auto..

Även Svartkrut kan ha en fin chans om han går som han ska,
sen vet man aldrig med Furuviks Henning, han kan vara riktigt seg att komma om när han får täten. Han är en riktig "skräll" som oftast brukar överaska en och komma bland dem 3. Har dock aldrig sett han i auto men han brukar ta in och få en fin placering när han har mycket tillägg så man ska absolut inte glömma honom. 
puttar upp :)
Någon som fotade igår? :)