Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1099 ggr
Katitzi
0

Tippa Jägersro 1 Augusti

Någon som vågar sig på att tippa jägersro den 1 Augusti :)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

S-ylvander
0

Jag kan nog fota, är själv med i lopp 14 och typ 6 eller 7. Säg lopp och nr :D

Emmelie93
0

Selina du får gärna fota mig i lopp 5 nr 3 och lopp 9 nr 4 Oskyldig :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Emmelie93
0

Är inte så bra på att tipaOskyldig men jag provar Glad

Lopp 1  nr 6 Ronja Ernst

Lopp 2  nr 3 Månstorps Larizza

Lopp 3  nr 2 Ljungens Copiad

Lopp 4  nr 4 Allgunnens Anny el nr 8 Emmeros Fantasia

Lopp 5  Kör själv

Lopp 6  nr 3 Aria

Lopp 7  nr 1 Farmens Elit

Lopp 8  nr 4 Missil

Lopp 9  Kör själv

Lopp 10  nr 8 Måntorps Larizza

Lopp 11  nr 8 Befana el nr 1 Ljungens Tindra

Lopp 12  nr 5 Allgunnens Candy

Lopp 13  nr 11 Qalle Roll

Lopp 14  nr 2  Maja III

Lycka till allihopa Skrattande

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

OliviaL
0

Selina, du får gärna foto mig och maya i lopp 12 ifall u hinner xD nr 1 :)

OliviaL
0

tippar också:

1. Ronja Ernst

2. Månstorps Larizza

3. Orver

4. Emmeros Fantasia

5. Neptun Roll

6. Julius C.

7.  Farmens Elit

8. Missil

9. Qalle Roll eller Katla

10. Dalsgårds Kalypso

11. Befana

12. Kör själv

13.Qalle Roll

14. Maja III

LYCKA TILL ALLA SOM STARTAR! :D

Trollmor05
0

Någon som kan fota:?

Trollmor i kvalet!

Lopp 1 Laponia

Lopp 7 Lacerta och Laponia

Lopp 8 Maja III

Lopp 13 Lacerta

Lopp 14 Maja III

Hoppas ni fotar:D

Mandah
0

Jag kommer och vara där och fota dom flesta lopp! :) Har inga hästar ut eller något så, kanske är lite stallpersonal isf. Men annars så fotar jag dom flesta lopp :)

Trollmor05
0

Bra :D

Glöm inte kvalet ;)

OliviaL
0

#7 skulle du kunna fota:

lopp 12 Maya Glad

Neptun Roll kommer tyvärr bli struken eftersom han har fått ett sår i sitt vänstra ögaGråter

ErikaAndersson
0

Ni får jättegärna fota Ängdalas Spirello i kval kat. B, häst 3

GiantNightStar
0

Tippar bara shettisloppen eftersom jag inte har någon koll på russen.

Lopp 2

Här startar bara en häst som kan vinna och det är givetvis Månstorrps Larizza. Förmodligen vinner hon bara med 2 längder men hade kunnat vinna med 100! Detta är Jägersros derbyhopp och här kommer seger nummer 15. Normalt skulle Bepop vara klar tvåa men han har sett lite trög ut i träning så det blir nog en fight om andraplatsen med Oliver II.

Tips: 3-5-1

Lopp 4

Här känns det som att det blir en lika överlägsen vinnare. Emmeros Fantasia var bara helt fantastiskt bra i Åbergsloppet och sköter hon sig bara här tar Hanna en lätt seger. Denna damen är dock inte helt lättkörd även om det har sett bättre ut än på många år. Hanna har också utvecklats mycket och därför tror jag på en välförtjänt seger. Lika överlägsen tvåa blir Allgunnens Anny.

Tips: 8-4-7-3

Lopp 6

Här blir det betydligt jämnare. Fartmässigt kanske Aria och Otto är lite bättre men i gengäld lite mer svårkörda. Aria slapp få ny rekordtid på Åby eftersom tidbandet inte fungerade i hennes lopp, hon hade sänkt sig ganska mycket men som sagt inte helt lätt att ratta in felfri. Otto har utvecklats mycket senaste tiden och börjar visa lite av sin kapacitet men även här gäller det att få honom att prestera sitt bästa. Hipp Hipp har inte startat på länge men har hög kapacitet.

Tips: 3-5-2-6

Lopp 8

Återigen en överlägsen häst i form av finingen Missil. Detta är en Kriterie häst om man vill.

Tips: 4-3-1-2

Lopp 10

För första gången i år ser det ut som att Larizza kan få lite motstånd men det troliga är att hon vinner ändå. Ulrika Emm gick bra lopp på Åby och kan vara gynnad av att gå i ledning sedan finns det ytterligare några som har lite chans men så länge en häst bara vinner känns det svårt att gå emot.

Tips: 8-1-3-6

Lopp 12

Ett maidenlopp som är rätt svårlöst. Dalsgårds Hortensia kan vara vinnaren efter att ha gjort ett bra lopp senast. Annars känns det som det är 2 Allgunnens hästar som också kan vinna. Men som sagt ett öppet lopp med många tänkbara vinnare. Här får vi nog se många som tror på chans med härlig körning som följd.

Tips: 3-5-4-1

Lopp 14

Åter ett svårtippat lopp. Emmeros Karisma har ett bra läge att kunna dra iväg till ledning och bli kvar in i mål. Dock en ganska svårkörd häst. Roshems Lord har också kapacitet att vinna men även här en något besvärlig häst som dock bättrat sig mycket på slutet. Maja III har lyft sig mycket i år och även hon har chans. Här har dom flesta lite chans så det är bara att köra för livet i dagens sista lopp.

Tips: 4-5-2-9

Lycka till på söndag.