4:årig Supertalang Säljes/Bytes
Ellens Bacardi, shetlandsvallack med "det lilla extra".
Bacardi har gjort 8 starter i år 4-1-2! Rek. 2,50,1 (men har visat på träning att han kan mkt mer) han är för närvarande 6:a på snabblistan kat A 4:åriga hingstar/vallacker.
Bacardi är e: Smedjenäs Edwind u: Ballerina ue: Capone-fire. Han är bror till bla Blizzard som talar för sig själv.
Jag tror att Bacardi kan bli hur bra som helst, och platsa bland de främsta. Vi söker rutinerad kusk som vill satsa, då vi inte riktigt har tiden som krävs för att träna honom. Vi har en shettis för mkt, och söker i stället ett russ.
Han är snäll i all hantering,sko,lasta,duscha. Dock ej 100% trafiksäker (är rädd för lastbilar som kommer i 70km/h precis brevid honom)
Vi säljer honom eller byter honom mot ett russ som ska vara väl inkörd, inriden, snäll i all hantering, trafiksäker och gärna kvalad!
GUD vad fin han är :')
Jag tror också att Bacardi skulle bli en fantastisk montéponny, då han är mkt ridtränad i trav
varför ska ni sälja? :p
Fanny Henriksson
Vi ska sälja för att nästa år är Emma-Charlotta för stor för att ridträna honom, och ska så smått börja köra russ, vi har dessutom två shettisar till som ska hållas i tävlingsskick (som jag ska börja köra par med också) sen har vi ett 3:årigt russ som ska köras in, och ett varmblod som promenadhäst.
Tiden räcker inte till att matcha Bacardi i den topp han borde vara med sin kapacitet, han är helt enkelt för bra för att satsa "lagom"!
#5 okej ,
hur mkt ska ni ha för honom?
ni kan inte tänka er att låna ut han ett år (2010)
får ej köra längre.
:P
Fanny Henriksson
# Nej han lånas inte ut, eftersom vi inte själva kan använda honom när han kommer tillbaka.
PM:a mig om pris! Det är inget fantasipris!!