Fin Russvalack
Nu letar jag efter en långtisdfodervärd åt min russ valack -99 Han är startad i ponnytrav, har ett rekord på 2.07.3 och har 6600:- på kontot.. Fortsätter gärna med ponnytravet om rätta tränaren/kusken dyker upp, nu senaste halvåret har han mest gått som ridhäst, men även blivit körd på hemma plan. Han är ej i tävlingskondition nu, men har bra grund kondition, så tror inte det tar lång tid att få honom i rätta formen igen..
Han startade senast i 090807 och sprang då på tiden 2.11.0, Han är vaccinerad mot hästinfluensa och stelkramp, så inga problem att skicka in dom papperna om man vill starta.
Jag har själv slutat med ponnytrav, och hinner ej ge honom den tid och motion han behöver, så därför söker jag någon som har mer tid att lägga på honom..
Är man ute efter en trevlig skogsmulle så är han också rätt ponny för det, han är super snäll att hålla på med, sko, lasta, klippa, rida och köra. Han älskar att bli riden, han är 122cm i mankhöjd och grov i typen, så ganska viktbärande. Just nu står han hos fodervärden, där dottern som är 12 år har hållt på och ridit honom. Men intresset har tyvärr svalnat hos henne.
Endast seriösa gör sej besvär! ring för mer info! 073-9818034
Hej sofie!
Har du hört något av Hellgren sedan Fossil kom ner till dom?
Hur går det med träningen av Fossil?
När ska han kvala???
Vart står hästen ? 
#2 Han står just nu i övik! :)
#3 Okej
men vart ligger det hehe? 
#4 solänget, vet du vart det är? I västernorrlands län, ca 15 mil norr om sundsvall! :P Förstår dudå?
#5 Ja :D
tråkigt att det inte funkade här uppe:( hoppas du hittar ett nytt hem till honom !
#8 Jo, funka gjorde det ju, men intresset har svalnat en del, så det är ju Klöver som får lida för det tyvärr.. Ja, det hoppas jag med :)
Putt för Appollos lillebror:)
Nu har lilla grabben hittat ett hem :) Tråden kan låsas!
Hej
hvad er prisen og hvor står han
knus
Hej
hvad er prisen og hvor står han
knus
Han är inte till salu, och ett hem har han hittat för längesen! Tråden kan låsas..
når okay det er også mig der har skrevet på din anden russ <3 :)