Romme 8/8 FINAL och TRÖSTFINAL - information!
I natt gjorde jag startlistorna för kat A och kat B FINALER och TRÖSTFINALER.
Vid det tillfället hade jag inte tillgång till vilka kuskar som var anmälda på vilken häst.
Det kan säkert ha smugit sig in något fel och då får Ni göra kuskändring.
Hoppas Ni har överseende med detta och att helgen blir ett trevligt minne för alla.
Hälsningar
Karin Bernström

Här kommer startlistorna till Romme 8/8.
Det blir dock lite kuskändringar. Hör av er ang.kuskbyte till tröst samt finalloppen, för de som det blev fel kusk på.
/Anette Jansson 070-625 79 94
Hästar som gick nytt rekord i fredas får alltså flytta bakåt?
Samma misstag som Eskilstuna gjorde 2008..
#2 Så ska det inte vara. Måste ha blivit fel av den som la loppen.
Detta står i proppen:
"Tider gjorda från anmälan till tröstfinalen gäller inte som handicap i tröstfinalen."
Och detsamma i finalen.
#2 Fast på Sundbyholm 2008 stod det dessutom i proppen att tider gjorda i försöken skulle vara handicapgrundande i finalen. Dåvarande proppmakare tyckte att det skulle vara så, men fick tydligen ge sig.

Vilka hästar står fel?

#5 i alla fall Abdulla vad jag kan se när jag kollar snabbt. Han står för långt bak…

Vi ska sätta oss och kolla igenom det och förhoppningsvis kan vi ordna till det innan söndagens tävlingar drar igång…..
Tack för påpekningen men det är bättre att Ni försöker ringa till någon ansvarig på klubben så ökar chanserna att rätta till saker och ting.

Jonnesb. Lovejoy kommer att få starta i både lopp 1 och 2
#8 vad jag hörde så försöker klubben få tag på alla kuskar i lopp 2 & 5 och att man ev. skulle byta ordning på dessa lopp….
Ring Anette för att få svar…
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Har nyss pratat med Anette som sa att allt kommer vara ordnat innan tävlingarna imorgon
Varför ska jag kontakta klubben? Jag ska inte tävla imorn! :)

Listorna är ny rättade, men det blir några kuskbyten. Kan även informera alla om att lopp 2 & lopp 5 byter plats, för att slippa ha en timmes paus mellan lopp 1 & 2.
Mvh
Anette