Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 250 ggr
Herkules
0

Vilka vinner Elitloppen 2007

Långsamma shettis = Dolores eller Smedens Attack, bägge står bra inne och bägge gör upp om segern

Snabba shettis = Tror jag Lufsen vinner

Russloppet = Ramona Ernst vinner lätt

Vad tror ni?

amandahandersson
0

Sådant kan man inte förutspå, startlistorna måste komma först. Och sen säjer jag trav är trav!

ozzkan
0

Tja, eftersom startlistan ej har kommit så kan man ju inte säga vilka som vinner.
Men Ramona Ernst har väl inte ens tillräckligt med pengar för att kunna va me i Elitloppet än???

Herkules
0

Nej, startlistorna har förvisso inte kommit. Ibland kanske man kan lyfta blicken över horisonten och kanske tro någotting. Likaväl som jag tror att årets vinnare av Elitloppet heter Adams Hall med Åke Svanstedt. Känslan om Ramona Ernst är att hon tar två snabba segrar och når rätt startprissumma under våren och går ut i russloppet där hon nog har en relativt stor chans att vinna. Det är mitt scenario.

ozzkan
0

Har allt oxå tänkt så, men tänk om hon blir skadad, vem tror du vinner då. Har ni några andra kandidater som kan slåss om topp placeringarna??
Sen står Linhagens Fritz bra inne i shettis loppet.

PromiseMinanMorfeus
0

Nej man kan ju inte säga vem som vinner när startlistorna inte ens har kommit.. Det kan lika gärna bli en skräll som vinner!

Herkules
0

Om inte Ramona kan starta i russloppet av någon anledning tror jag Maya Piraya blir farlig till slutsegern. Har ni några andra tänkbara kandidater?

amandahandersson
0

Jag kan som sagt inte säja något, folket måste ju anmäla ut sina hästar och man måste se startlistan. Jag känner inte till alla hästar söderut, har bäst koll här uppe. Så nej, jag har fortsatt ingen aning.