Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1152 ggr
rebeccanisse
0

Gotland?

Jag funderar på att åka till Gotland och starta min ponny i ett insprängt lopp den 23 aug. Hur fungerar det med båt, boka man den igenom anmälan på något vis om loppet ev inte skulle bli av? Kan man ha häst uppstallad någonstans och var bor man bäst?

Jag har aldrig varit över med transport innan, men jag hittar ingen information någonstans, jag kanske är blind men det skulle vara bra att veta innan man anmäler? Och om jag ändå ska vara med i det insprängda tänkte jag att jag likväl kunde starta där den 21 aug, så det är lite bråttom.  

Mvh Rebecca

bea28
0

Båten bokar du separat på destination gotlands hemsida. På samma hemsida kan du läsa om hur kort tid innan man kan avboka båtresan. Även priser hittar du där, såklart. Om jag inte har helt fel kan man få resebidrag ifall man använder sig av rabatten "Idrottens ö" (kolla detta inne på http://grtk.se ).

Angående boende och stallplats har GRTK en gäststuga på stallbacken, och det finns en del gäststallar som du säkert kan få ha din häst uppstallad vid.

Eftersom att jag själv bor på gotland har jag aldrig haft behovet av att bo någon annanstans än hemma, så jag har inte speciellt mycket info om just boende ;)

MagganS-B
0

Boka resan genom "idrottens ö"! För stallplats och boende, kontakta GRTK! Lycka till!

nilsostanbo
0

om du ska åka båt ska du beställan nu det bruckar vara fullt nu