Bergsåker 21/4

Samma här!! Flisa Vs Luddan :P hahaha

Som de ser ut nu så äre omöjligt… o i vilket fall får man inte köra själv, då blire att sätta upp kusk..
Jag kommer mest troligen anmäla Norrskenets Jupiter (2.42,6 K, 9.775:-) till prop 3. (4.001-10.000:-, 20 m tillägg för hingstar och valacker), sen blir det även propp 4 (4.001-15.000:-) för utfyllnad…
Om jag väl åker tar jag med mig en häst till! Man åker inte 60 mil enkel väg för ynka 2 lopp med en häst.

#3 men detta är ju heldagen!

Kanske det beror på om våran 3 åriga shettis har visat sig bra i träningen, isåfall ska hon ut i prop 1 högst 600. och delta ska ut i högst 5000 kat b! Nån mer som ska anmäla till dessa proppar? Namn o rekord`?
Klart ja kommer om hästarna är i form tills dess :) Pärloito i prop 11 isf och Penni i kval :)
#3 Varför kan du inte köra själv?

#5 Men dåliga proppar tycker jag, Och inget passar min ponny.
#9 Vad har du för ponny?

En shettis med rekord 3.01.6 och 3675:- på sej :) Make Me Happy Hanna heter hon:)

Min Shakira har ju bara 500:- så hon kan ju starta i prop.7 högst800:- med 20m tillägg och prop 8 högst 2000:- med 20m tillägg också.Om hon är i form då så kommer vi att anmäla.Hon har bara gjort 4 starter så hon (och jag ) behöver ut och starta för att lära oss.

Jo det verkar som att alla tycker det är dåliga proppar … =/
Jag har ju en bra för min shettis! ;)
klar men ska till bersåker. Har nog 3 hästar till start men ska bara kören 2 själv :)
näee det är ju bra proppar :O

jag tycker det var bra proppar, det var nog en av dom första gångerna som jag såg en så bra propp till ostartade eller till dom som inte tjänat så många kronor. ett ritkigt stort + till bergsåker för det! Fler sådana proppar tycker jag! Annars ligger den lägsta proppen oftast stängd vid högst 2000 och det är inte kul att gå ut i sånna om kanske hästen har typ 300 på sig!!
#18 jag håller med dig , för oss är propparna bra.
Bergsåker har lyckats bra! Inga vanliga proppar här, utan lite mer genomtänkt. Härligt :D
#20 Vad menar du med inga vanliga proppar? Det är ju vanliga penningproppar….
Det ville väl inte du ha, om jag har läst rätt i andra trådar förståss? 
#21, dom har en propp tillägg för hingstar och vallacker, dom har stängt både uppåt och neråt, fördel ston osv. Vilket gör det hela liiite roligare.
Jag vill inte ha penning, men det är kul att se klubbar som försöker göra bättre penningproppar! Det går ju att göra bättre än 23.000 skillnad på en volt…

jag tycker också att dom har gjort bra proppar! funderar på att anmäla till propp 11 eller 12, någon mer som funderar på att göra det? ;)