Derbyt?
Hej!
Jag undrar om någon här från Norra Sverige ska till Derbyt på Jägersro den 5 september?
Ingen i min familj har möjlighet att köra hela vägen (160 mil) men vi är villiga att "skjutsa" min ponny en bit så han får åka med någon annan. Min ponny är valack och otroligt snäll att transportera.
Om ni ska till Derbyt och har en plats över, eller om ni vet någon annan som ska det (proffstränare typ), kontakta mig!
Amandah Andersson, 0738190428
anderssonamandah@hotmail.com
Amanda att du inte hör med någon transportör? Säkert billigast oxå o ganska lätt ju!
Jag kollade med Grens, de kör till Malmö så Musse skulle vara på plats på tisdagkvällen.. Och jag har inte möjlighet att vara i Malmö så länge, för han måste ju tas om hand om…
Någon som vet någon annat transportör!? :)
Dom har fått skjutsat mina hästar när jag har skickat dom med transport.
Dock så kör ju dom till Ö-vik som längst upp, men ni var ju beredd att åka en bit :)

Du kan ju kontakta oss i SPTK. Det brukar inte vara svårt att hitta någon du kan få bo hos med häst.
#4, Grejen är ju det att jag börjar skolan den veckan och ska utomlands en vecka senare, omöjligt att lösa med ledighet med andra ord… Men jag har fått ett jättefint erbjudande, så det löser sig med Musse där borta :)
Problemet är fortfarande själva transporten dit..

Kolla på djurtransport.ifokus Amandah! :)