FANTOM 639
tänkte kolla om det finns något intresse att betäcka med fantom i skåne. han ska i huvudsak stå på gotland men funderade på ta åka till skåne med honom under någon vecka om det finns något intresse. kan bli längre om han får lite ston på gotland.
När hade du tänkt komma i så fall?
Vi är eventuellt intresserade
Det skulle i så bli nån gång mitt i sommaren. Mina tidigare inlägg här har tydligen blivit raderade, är det för att någon Sajtvärd är trött på mig?

#2 Finns inget raderat i denna tråd (jag ser nämligen ev raderade inlägg.
Jag har inte raderat några av dina inlägg på väldigt länge(om någonsin? minnet är inte det bästa), har heller inte fått någon info från mina medhjälpare att så skulle vara fallet.
Har inte för vana att radera inlägg om dom inte strider mot skrivreglerna. Att ha motsatt åsikt mot mig kvalificerar tyvärr inte att bli raderad :)
Ska tillägga att jag alltid meddelar författaren, om hxn inte är annonym, om jag raderar och även varför jag gör det. Dialog är alltid viktig.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#3 ok…??? Men de har försvunnit på något vis, vet ej hur o varför???
vi hade nog kanske velat testa honom!!
isåfall på Pearl rek 1.54 e.Tyson u.Snäckan.

#4 Jag har läst dina inlägg men jag tror att den tråden om Fantom var på gotlandsruss i fokus. De kanske är kvar?
#0 har du någr bilder på Fantom?
Hittar ingenstans!
Mvh
Vi är intresserade att komma med ett sto.. Vet inte om min mamma o syster pratade med dig på dubbeltravet på gotland..
är ev intresserad att betäcka med ett sto :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Jag kommer också med minst ett sto…..fast inte till Skåne
!

Har lite frågor ;)
Hur hög e han?
Vad har han lämnat för avkommer?
Temprament?
Rekord och utställningspoäng? :)
Tacksam för svar :) har ej så mycket koll 
~Stuteri Stenbydal~
# 13 Han har inte lämnat några avkommor.. Blev ju godkänd i år.. Så är första året som han betäcker =)
#14 jaha sån koll jag har ;$
~Stuteri Stenbydal~

#13 Fantom är 5 år och har rekordet 1.42. Kom 3a i SM i år. Har vunnit Sprintermästaren, Ponnychampionatet, Derbyt och 5årsbaggen. Tror att han vunnit något stort lopp till, men kommer inte riktigt ihåg. :P Sen tror jag att han är runt 127-128 cm i manke också, men det får någon annan som har säkra uppgifter säga.
stam?? :)
ooh något för luddan detta tror jag ;) vart hittar man hans utställnings "utlåtande"?
# 19 Han har fått 40 poäng två gånger på utställning och premiering, räcker inte det? Kolla på Svenska Russavelsföreningens hemsida!
#20 jodå.. men jag skulle vilja veta hans benställning m.m eftersom luddan är gracil så vill jag inte att hingsten ska ha gracila ben med :)

Harmonisk välbyggd hingst. Välansatt hals, välmusklad bog, bra djup och bål. Från sidan välbenad, tåvid fram. Framåtgripande energisk skritt. Bogfri vägvinnande trav. 88789=40
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Fantom kommer ev att stå i skåne första veckorna i april. Men jag kommer att kontakta dom berörda när jag vet säkert. Men han är nästan full bokad redan. Han kommer betäcka ett begränsat antal ston närta år för att han ska tävla också.
13#Han är 127 cm i manken.5 år. Trav rek 1.42.4. Mycket lugn och lätthanterad hingst som tänder till i loppen. Han älskat att täna och tävla.Stressar inte upp sig för saker i onödan. Han har fått 41p på utställning och 40p på hingstpremieringen hösten 09. Så hans första avkommer kommer till våren.
Han har svenskt rek för 4 åriga hingstar och valaker i både auto och volt. och för 5 åringar i auto.
För mer info är ni välkommna att skicka meddelande till mig.
MVH caroline och Fantom