Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 386 ggr
FridaSimonsson
0

neeeej ='(

Jag fick nyss veta att vi måste taa bort våran ena golden reteriever adde pga cancer.. Vet inte vad jag ska säga elr göra de ända jag gör är att tänka på att han kommer få det bra där .. jag vill inte bara tänka på mig själv.. I always love you Adde..  

--------------------------------------------------------------------------------------

- Jäverö, gummmaan jag älskar dig första varmblodet jag körde.. kommer alltid älska dej.. jäverö är en häst hos jesper som skiter ut tarmen :( hon kmr måsta tas bort..   älskar er föralltid båda två ta hand om varandra och hälsa Sheriffen.. Jäverö Gold. Adde och jag

TorpetsGynna
0

Stackars dig gumman <3 du vet att jag finns här för dig <3

TorpetsGynna
0

Stackars dig gumman <3 du vet att jag finns här för dig <3

TorpetsGynna
0

Oj det blev visst två :P

divansson
0

neej Gråter  stackars dig <3

FridaSimonsson
0

Det är hemskt, man måste kämpa..

Maretto
0

Du måste ha det jobbigt du. Verkar som om det är många som försvinner i ditt liv just nu. Synd om dej tjejen kämpa på Glad

"Det gäller att överleva när världen försöker krossa dig"

FridaSimonsson
0

Idag somnade våran älskade adde in..

Bella, jo, jag kämpar å de vet du å alla andra, just nu känns de som om döden vill ta kål på mig

piggybank
0

Du Frida du borde byta sport, travhästar dör lite hur som helst man kan inte gå o grina hela livet för de, kom ihåg deras bra sidor iställetOskyldig

casandra
0

#7, man glömmer aldrig, man lär sig bara leva med det.
 du är inte ensam om att ha mist många, jag vet hur det är.

divansson
0

Vet också hur det är.. De är bara att bryta ihop och komma igen.. Även fasst det inte är "bara".. Men hemska saker händer hela tiden.. Själv avlivades min kanin för nån dag sedan :'(

FridaSimonsson
0

Jo, jag biter ihop, alltid gör jag de,  men man glömmer inget som man en gång hållt kär-

FridaSimonsson
0

: //