Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 2104 ggr
savrarpstuteri
0

Smålandsmästaren Vaggeryd 29/8

I proppen till Smålandsmästaren står det att boxar tyvärr ej kan utlovas.

Glädjande nog har jag nu fått besked om att vi har minst 8 mobila boxar med utselningsplatser att tillgå Glad!
Om det blir strykningar så kan vi även disponera de vanliga utselningsboxarna.

Nu hoppas vi på att många är intresserade och vill komma och tävla om denna titel som skall bli årlig igenkommande Glad!

Egoist
0

Kanonpropp!

Kan bli aktuellt faktiskt! Dock samma helg som Sundsvall Open Trot så vi får se! :)

Ponnytrav2010
0

Äre ngn Lagerkrans i loppet ? Skrattande

savrarpstuteri
0

#2 Nej det är det inte.

Efter förfrågan vill jag tillägga att ponnyer från hela landet är välkomna, inte bara från Smålandsdistriktet Glad!

VeronicaP
0

Jag har haft lite koll på den proppen ;)

marika-J
0

Jag har haft denna prop i tanken länge, men om man kommer ända från Solvalla vill man gärna ha en box, speciellt om man kommer dagen innan.. :o)

savrarpstuteri
0

#4 Har haft det lite på "känn"…….Flört!

#5 Det mesta brukar gå att lösa Glad!

englan
0

Glöm inte anmäla nu:-)

nemesis
0

vi har tänkt anmäla :-)

savrarpstuteri
0

Nu har anmälningarna till lilla Smålandsmästaren börjat droppa in Glad!

Loppet skall gå kl.13.00 samling till defilering 12.55.

Hjärtligt Välkomna Glad!

englan
0

puttSkrattande

englan
0

Skrattande

johannaolofsson
0

Julia hade tänkt att komma med Livia, men tyvärr ställer båten till det för oss så det blir ingen Smålands Mästare för vår del tyvärrRynkar på näsan

englan
0

nej vad tråkigt…ni får komma igen nästa år:-)

savrarpstuteri
0

#12 Verkligen jättetråkigt..men ni är välkomna en annan gång…Glad!

Övernattningen hade vi löst, tusen tack för att du meddelade mej innan idag Glad!

Ha det………… och hälsa så gott där hemma Glad!

englan
0

starlistan kommer under dagen:-)

marika-J
0

Startlista från kanal 75!

Fina Lanso Ess vinner före en travande Towa IV och Petro.

Lycka till alla!

Zetter
0

Jag sätter en peng på IjorGlad han har överraskat tidigare

Jennie_A
0

Vilket magert startfält! Man kan ju tycka att 3000 kr i första skulle locka fler deltagare… Lycka till, till de fem som startar!

VeronicaP
0

#17 Tack så mycket :D

Ja det var inte så många , men de är ju bra hästar så de kan bli ett spännande och tufft lopp ändå :D

Kajhugo
0

#18 håller med, 3000 kr borde locka fler,

savrarpstuteri
0

JVP som arrangörer, är tacksamma för att det fanns intresse för att anmäla till detta storlopp på Vaggeryd, som är tänkt att bli årligt igenkommande.

Visst hade det varit kul om fler anmält, men ni som anmält är jämna och kommer att få ett fint lopp och JVP skall göra sitt bästa för att ni skall trivas hos oss Glad!

Vi ses på söndag Glad!

Kajhugo
0

Får dem värma på banan?

savrarpstuteri
0

# 22 jajamen Glad!

Dock stängs(iaf del av) banan 12.50 eftersom andelshästen skall visa upp sej då Glad!

VeronicaP
0

#25 Men de är lugnt då loppet ska gå 13.00 var de inte så ;)

Kajhugo
0

#23 Perfekt, hoppas på regnFlört på fm. Själv kommer jag befinna mig på 3-årstest i Norrköping med två, så du får väl hålla en tumma åt mig.

Pia740
0

Kunde varit 1.49 och sämre….=) då hade vi kommit

[cancan]
0

Tycker att det är en mycket bra propp.. Tror bara att det är otur att inte fler anmält.. Kollar man statistiken så finns där många ponnysar med 1,50 o sämre i de södra regionerna..

VeronicaP
0

#27 Visst gör det men tyvärr är många dåliga på att anmäla ut också här i södra regionen kan ju jag tycka

savrarpstuteri
0

#26 o 27 Proppen skrevs mycket riktigt efter statistiken och där finns mycket häst (fanns iaf när proppen skrevs) hade man öppnat nån sekund nedåt kanske det kommit fler likväl som flera sagt att om det hade varit ett par sekunder uppåt så hade de anmält….Obestämd!

Debatten går ju ofta hög om prispengar i ponnytravet och med facit i hand så ser man ju att man inte lockar många med så fina prispengar….Förvånad!
Sen var det ju jättesynd att Gotlandsfärjan var fullbokad……Rynkar på näsan.

# 24 ja loppet går kl.13.00 samling till defilering kl.12.55 i lilla ovalen på innerplan. Genomgång för alla kuskarna kl.12.30 vid uteboxarna Glad!

#25 Regnet lär nog hålla dammet borta…….Glad. Synd du inte kommer med, självklart håller jag tummarna för dej på 3års testet Glad!

Carpedium
0

Vi valde mellan Vaggeryd och Sundsvall Open, och det som avgjorde var att båda våra hästar kunde vara med i Sundsvall. Det var ju väldigt synd att loppen krockade för vi hade gärna åkt till Vaggeryd annars !

savrarpstuteri
0

# 30 Du hade varit så välkommen Glad!

Hoppas ni får en bra dag i Sundsvall , lycka till därGlad!

savrarpstuteri
0

Nu har programmet till Vaggeryd kommit ut, Stora och Lilla Smålandsmästaren kommer att i defileringarna ledas av ett ståtligt frieserpar, körda av Håkan Blom Glad!

Det ni…..! Pampigt Värre……….Glad!
Har man tur kan man kanske slinka upp på kuskbocken….Glad!

Carpedium
0

# 31 Tackar så jättemycket !Glad

Kajhugo
0

Kul, hoppas nån kan fota, då jag är på annan plats. Lycka till allihopa.

Pia740
0

om jag förstod de rätt så blev

1:Towa

2:ijor

3:Lanso

4:petro

5:ruffe.

vet inga tider