En stjärna släcks :,(
Vi säger hej då till Mogwli som fot en skada som kommer att läka på ca 1 år så han kommer ej starta mer men han kommer finnas i livet tills han får ont. Han står hos vetrinären nu med smärt stillande.
Tack för alla finna stunder min älskade kompis med min första 2:a plasering.
Säg hej då till stjärnan som nu släcks.:'(

ne gud va synd :(
neeeeeeeeeeeeeeeeej vad tråkigt :( nu när det börjar gå så bra ju :(

Beklagar :(
Fick själv besked för ett tag sedan att det var slut tävlat för min ponny :(

Beklagar verkligen och Jättetråkigt …. Du ska vara nöjd och stolt över hur fin han var och hur bra ni kämpade i dom senaste tävlingarna! Var glad över allt som han hann lära dig !!
Tråkigt att läse - men stjärnan släcks aldrig !
Mowgli är fortfarende nr. 8 på listan över alla tiders snabbeste russ med tiden 1.40,7
Vi som älskar Gotlandsruss och trav med dom, vill alltid minnas Mowgli som den stora stjärna och fighter har var på ovalen.
Hoppas han får ett lugnt och roligt pensionistliv.

#1 Ja det kommer ta 6 veckor innan frakturen läker och då är redan tävlings sesongen slut och han blir för gammal.

#1 Ja det kommer ta 6 veckor innan frakturen läker och då är redan tävlings säsongen slut och han blir för gammal.

#2 ja man tycker ju det:'(

#3 Det är fruktansvärt!!!!

#4 ja jag är hämskt glad för att han lärde mig så mycket kanske en vacker dag han lär mig något mer.

#5 Tack för alla fina bilder jag fått på min Ängel!

#6 Tack för de fina orden som jag börjar gråta av att läsa!<333
Det på minner mig hur stor han är och jag älskar att läsa det som alla har skrivit! <333333333
Han kommer alltid finnas vid min sida i vårt och tårt.<3333

synd med de som har hänt, han var en fin tävlingsponny!
Du ska var grymt stolt över honom ! Hans tid är ju riktigt bra så var nöjd över honom han kommer alltid att vara en stjärna ! <33
Neeeeeeeeeeej:( finns alltid hos dig Felicia!!! glöm inte det! Han som precis blivit snygg runt magen och var påväg till toppen!='(<3

#14 det var han värkligen