Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 547 ggr
Herkules
0

Snabbaste 2007

Dom här ponnyerna tror jag blir snabbast 2007

Kat A

1. Lufsen II 2.05,6

2. Danielle 2.07,7

3. Gläntans Domino 2.09,4

4. Dynamit II 2.09,8

5. Ramona Mustang 2.10,4

Kat B

1. Mogwli 1.40,5

2. Tyson II 1.40,8

3. Gumino 1.40,9

4. Lexius 1.41,6

5. Tuffing 1.42,8

Vad tror ni?

amandahandersson
0

Jag satsar inga tider, men jag tror Lufsen II blir snabbast, kort före Danielle, Gläntans Domino, Dynamit II och Belinda III.

Snabbaste B-ponnyn tror jag blir Gumino, före Mogwli.

amandahandersson
0

Oj - glömde! Snabbaste B-ponnyn blir Gumino, före Ernst Ronaldo och Mogwli!

Millaaann
0

Denna lista tror jag på:

Shettisarna har jag inte så bra koll på så jag tar bara russen

Kat B

1. Gumino 1.39,?

2. Ernst Ronaldo 1.40,?

3. Mogwli 1.40,?

4. Tyson 1.42,?

5. Varette 1.42/43,?

Herkules
0

ERnst Ronaldo ja, glömde honom jag med. Han når 1.41,7 i år

_JonnaRoos_
0

haha men millan då :P

Kris_J
0

Men nej, ni glömde min lilla WimlaSkrattande!!!

Veritas odium paretFörvånad

Millaaann
0

#5 Tog jag varette på för långsam tid ? :)

_JonnaRoos_
0

Haha neisch:P

piggybank
0

Men Jonna du sa juh till mej att Varette går under 40 i år, haru ändrat dej nu eller.Förvånad

ryttarn
0

Är ganska övertygad om att samtliga värdsrekord för äldre ponnyer ryker i år, både i kat A och B, men vem som gör det är svårare att tippa.

Det finns otroligt många kandidater även om Gummino nog är lite favorit på Russ sidan, men russ sto? ingen aning…..

På Kat A sidan tror jag nog att Domino har gjort sitt, kandidater där är givetvis Lufsen och Danielle….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

ozzkan
0

Danielle o Dynamit tror jag på.

Sen går Tyson o Gumino under 1.40

Vad tror ni om Mareld då??

Herkules
0

#11, Mareld är säkert bra. Men är hon i träning hos någon ännu? eller vad blir det med henne?

ozzkan
0

Hon kanske ska till Hanna Lädhekorpi, men hon säger att hon kanske inte hinner träna o tävla henne tror jag, men skulle tycka de va kul att se henne på banan igen.
Jag tror inte att Tuffing kommer ner i dom tiderna i år. Hoppas inte det heller, tror det gör mer skada än nytta på en 5 åring.

PromiseMinanMorfeus
0

Man kan ju inte riktigt säga vilken tid man tror dom hästarna går i år. Dom kan bli skadade eller inte vara på topp alls. Vänta till slutet av året och då får vi ju se vem som gick snabbast.

Herkules
0

Ibland måste man tro något. Alla kan inte vara som Gooparna som aldrig tror något officiellt. Vem känner inte igen uttrycken , allt kan hända, trav är trav osv. Det skadar inte om man bjuder till lite.

iiirma
0

#15 Personligen är jag trött på uttrycket "trav är trav". Vittne till det med en av våra varmblod i varje start hon gör.. hon sitter fast, hon sitter fast och hon sitter fast…… ;)

Hannna
0

Om man försöker lite på turen så är det inte alltid att turen ler åt en. (behöves en viss Khilström till det.) Haha.Flört

mooremoore
0

omöjligt att säga ju..

kan ju lika gärna gissa vilka som vinner alla mästerskapen då!!

Hannna
0

Men det är väl kul att spekulera lite! Det är ingen som säger att det kommer bli så, men man kan väl tro:)

amandahandersson
0

Exakt, kul att spekulera!

Nog kan vi alltid gissa vilka som vinner SM med.